Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Kan inte sluta grilla - Hagis on drums!
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.11.2012, 13:28:24 ---
Skulle definitivt kunna arbeta på groovet och skapa en dynamik i arret om man vill. Förklara 'Jag är rätt mätt och hade tagit det med mig'. Är det en del av kommande text menar du också?
--- Slut citat ---
Menade mest att jag redan var lite däst och kanske inte engagerade mig i din matlagning tillräckligt!^^ Vill du använda frasen så är den "free of charge"! :rolleyes: :lol:
Girly:
--- Citat från: Wernborg skrivet 11.11.2012, 11:19:28 ---Jag grillade igår. Grillsäsongen är ännu lång. :D
--- Slut citat ---
Härligt!!! :D Här stod rökpelaren stolt i skyn medan grannarna kollade om allt va okey med mig :blink: :lol:
Max... det var ju kul att kunna inspirera till en härlig och glad sång. Jag blir glad av den och som jag sa igår... blir obligatorisk grill-låt :)
cykeln:
Nice feel good feeling över detta
Ljudmässigt är det lite för bumblig bas i mina öron - dränker en del
Skulle vilja höra mer av gitarren och munspelet på mellanplinket
Roffe H:
Visst, härligt infall. Håller med cykeln om den bumsiga basen, annars bra och roligt när någon vågar skoja till det, musik ska ju göras utav glädje och inte "dödligt allvar", lite allvar ibland kanske måste finnas med ...mysigt munspel, är det du som spelar? :D
mvh Roffe H
MaxB:
--- Citat från: Girly skrivet 11.11.2012, 18:35:59 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 11.11.2012, 11:19:28 ---Jag grillade igår. Grillsäsongen är ännu lång. :D
--- Slut citat ---
Härligt!!! :D Här stod rökpelaren stolt i skyn medan grannarna kollade om allt va okey med mig :blink: :lol:
Max... det var ju kul att kunna inspirera till en härlig och glad sång. Jag blir glad av den och som jag sa igår... blir obligatorisk grill-låt :)
--- Slut citat ---
missade bussen? :o
saknade dig i studion! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida