Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Kan inte sluta grilla - Hagis on drums!
Marruschkka:
Svängig låt som skulle passa in på en reklamfilm om grillkol till kommande sommarens events :P
Jo, riktiga trummor skulle lyfta ändå mer.
Skoj låt Max :D
/Marre
MaxB:
--- Citat från: Alatar skrivet 25.11.2012, 14:17:26 ---Haha! :) Härligt vilken skön låt. Och jo, riktiga trummor skulle säkert lyfta.
--- Slut citat ---
Hmm okej riktiga trummor...
--- Citat från: Tokai skrivet 27.11.2012, 20:37:26 ---Här hoppar jag in i sluttampen lite bekvämt så där när de flesta ändringarna är gjorda. Mysig partajlåt med rolig symbolik. Tycker kanske ljudbilden är lite instängd? Eller så är mina öron inställda på nåt annat.
--- Slut citat ---
Vet inte hur jag kan öppna upp det instängda men kan tänka mig att något skulle behövas. Något tips?
--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.11.2012, 20:44:27 ---Svängig låt som skulle passa in på en reklamfilm om grillkol till kommande sommarens events :P
Jo, riktiga trummor skulle lyfta ändå mer. Skoj låt Max :D
/Marre
--- Slut citat ---
Absolut tror jag på riktiga trummor. Så jag bad Hagis som var snäll att med kort varsel bjuda på sitt kunnande. Nu är låten definitivt nära drömmålet. Tack Hagis!
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_KanInteSlutaGrilla_20121127.mp3[/mp3]
Ola:
kanon! får tankar från sköna sommarkvällar.
hagis trummor rockar fint
väl grillat pöjkar :)
grill on !
Mvh Ola
Marruschkka:
Där satt den ju :D
Den får du köra på kommande fester, perfekt ju..o alla kan trallalalla med :rolleyes:
/Marre
Wernborg:
Najs. Det lyfte. Färdig!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida