Forum > Färdiga produktioner

Yllet - Kings of Concrete

<< < (3/5) > >>

hawk:
tjenare

håller med förgående talare ang sång essen.annars måste jag säga att det är en väldigt behaglig låt att lyssna på.kanon bra proddat och man hör allting glasklart.
och att låten i sig själv är kanon är ju ett stort plus

MVH Conny

Larsson:
snygg låt,och bra balanserat verkligen!
men tycker åxo det bordefinnas mer värme på sången
gillar verkligen den där lilla svängen på varge anslag av kompgitarrerna
de drar verkligen med en in i låten!!

du verkar ha en kreativ period nu..hoppas den håller i sig
3-4 lop notch låtar på senaste..gilllar åxo den banan du är inne på musikmässigt

bra jobbat!!:)

Larsson

Tokai:
Gillar detta verkligen.
Tycker det är bra det mesta. Refrängen får det att tända till. Måste säga att Jagger/Richards hade inte gjort det bätrre.

Yllet:
Tack för alla fina kommentarer:

I version 1.9 har jag pillat lite med sången, vad säger jag inte... Bättre sämre? Ingen skillnad?

Kings of Concrete - v1.9

Dividend Stora ord, riktigt roligt att höra :)

Harmonica mike Se vad du tycker om v1.9, om det är nån skillnad

Larsson Tackar, lyssna på v1.9 :)

Tokai Lyssnar inte så mycket på stones, men jag antar att det var en komplimang :) Tack

Harmonica mike:
Hej Jon.
Jo jag upplever sången mjukare,men fortfarande så essar det lite i lurarna - dock mindre--nu hör jag ju allt i lurarna,i monitorerna så är det ok.Minns inte vad jag lyssnade i sist..
Nånstans måste man dra ribban för när mixen är bra,nu är det det! Fantastiskt bra sound på gurorna,blir väldigt avis där..Polarn har en Martin acke från sjuttiotalet,jag har svårt att få till soundet på den..Sist så gainade jag på ordentligt och då kröp den fram,men detta sound har jag inte.

Mycket bra låtar du har klämt fram på sistone,nu har du snart full längdaren..Skicka ett ex norrut när det drar ihop sig..

Just det en sak till,skit bra låt detta!!

Edit:Undrar om du inte har höjt basen ett snäpp? Nu är den i rätt nivå i varje fall och låter kanon.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion