Kontrollrummet

Sommardängorna blir sommarskiva ***MASTERINGEN KLAR***

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tsmalmbe

Lyssna!

Nä, fixa ett omslag. Och sen ge det som ett digitalt nätsläpp. Paketera rubb & stubb i en zip-fil, och sprida vilt.

Typ.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Kanonbra jobb med mastringen, det känns som att alla låtar hänger ihop. Och min låt blev ett klart lyft. Och som den uppmärksamme lyssnaren kanske har märkt, är den låten längre nu.

Helt enkelt en fadäs från min sida, introversen som jag skulle ha klippt bort råkade följa med...  :blink: Höll på att sätta kaffet i vrångstrupen när jag hörde det, men va fan, det bjuder vi på.  :) Det var för övrigt ett taffligt försök att få med sommaratmosfär genom att spela in det utomhus med fåglar och ungar skrikandes i fjärran, men det som hörs mest är trädgårdsstolens knarr...
DON'T PANIC


Utloggad tsmalmbe

Jafan, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med det, så jag lät det vara. Tycker det passade riktigt bra till denna. Vi kan kalla det Radio-edit eller hur :)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Första ställe den ska till är ju hit:

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=recordReleases

Edit: När omslaget är klart såklart.