Marruschkka - Kul att du (och MaxB) reagerar på sångljudet! Har gjort som jag brukar....tror jag.

Skönt att harmoniföljdererna inte uppfattas som alltför "konstruerade"!
Eddi - Låten är kanske lite kort. Gjorde som sagt introt likadant som outrot.
Om jag ska förlänga låten krävs nog ett stick...eller kanske ta om refrängen....?
Ola - Jättekul att du gillar! Funderade i början på trummor och då troligen med vispar, men
ville ha det enkelt och nära. Men jag är fortfarande lite fundersam....kanske man skulle testa!
Håkan Nilsson - "Meandrarna i Voxnans stilla del" - vad är det?

Solot testade jag lite olika varianter på
men tyckte det lät falskt om jag inte följde tonarterna! Vet faktiskt inte hur jag ska få det att låta bra...
Får väl testa vidare eller be någon om hjälp. Att slutet är abrupt har jag svårt att höra.
Tyckte själv att det funkade med outrot samma som introt....
Girly - Intressanta utan att bli jobbiga! Du uttryckte precis det som jag hoppades få höra!
Tjejer/kvinnor ska väl inte ha några problem med att höra musik och text samtidigt?
Nej, ska absolut lägga upp texten! Måste lyssna på "Wind and wuthering", kommer inte ihåg den just nu....
Gurano - Skönt att du tycker sång och musik låter bra! Jasså, du tycker också låten är för kort!

Nej, du är den första att påpeka att sången är för "nära". Testade med lite mer reverb, men fastnade för detta.
Tack alla för värdefull feedback och värmande kommentarer!
/Asti