Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Girly - I’m slightly mad

<< < (2/7) > >>

Roffe H:
Gillar också den frustande noshörningen (eller är det möjligen en flodhäst). Tungt gung, härligt. Gillar när gitarrerna kommer igång vid ung. 70 och 160. Låt frustningarana vara kvar.
mvh Roffe H  :D

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.11.2012, 13:18:38 ---Gillar också den frustande noshörningen (eller är det möjligen en flodhäst). Tungt gung, härligt. Gillar när gitarrerna kommer igång vid ung. 70 och 160. Låt frustningarana vara kvar.
mvh Roffe H  :D

--- Slut citat ---
Jo lite fler frustningar får det bli :D
Tack för kommentarer

Tror att Girly ylar lite på denna - återkommer om det  B)

/Gurano

MaxB:
Runt 30 skulle det passa att det brakar loss riktigt ordentligt på alla instrument som sån där musik det låter som - på med alla instrument samtidigt.
Sologitarren som kommer vid 69 och senare vid 158 borde ha samma reverb-rymd som de andra gitarrerna innan - det tycker jag skulle passa och lyfta ännu mer.

pxm:
2: ggr i kväll jag lyssnar till mycket bra och spännande gitarrsolon, riff och licks med sköna sound, här på forumet....
Mycket bra, jag diggar detta !!!!

mvh

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.11.2012, 20:16:05 ---Runt 30 skulle det passa att det brakar loss riktigt ordentligt på alla instrument som sån där musik det låter som - på med alla instrument samtidigt.
Sologitarren som kommer vid 69 och senare vid 158 borde ha samma reverb-rymd som de andra gitarrerna innan - det tycker jag skulle passa och lyfta ännu mer.

--- Slut citat ---
Förstår vad du menar med det runt 30 - ska fundera på det, men vi får se hur det blir med sång. Själv tycker jag att sologura/kompgura ska vara så där taggig så att den sågar sig fram i mjukisklibbet liksom - som en kontrast - så var min tanke. Risken är att om jag lägger på mer reverb så sjunker den in för mycket?? kan ha fel dock!

--- Citat från: pxm skrivet 05.11.2012, 22:09:42 ---2: ggr i kväll jag lyssnar till mycket bra och spännande gitarrsolon, riff och licks med sköna sound, här på forumet....
Mycket bra, jag diggar detta !!!!

mvh

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar

Tack båda för era tankar och synpunkter
/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion