Forum > Demolåtar

Asti - This feeling

<< < (5/6) > >>

Girly:

--- Citat från: Asti skrivet 04.11.2012, 19:52:40 ---
         Tjejer/kvinnor ska väl inte ha några problem med att höra musik och text samtidigt?  :)

--- Slut citat ---

:P

:lol:

Roffe H:
Snyggt!  :)
Sång, gitarr och harmonierna är helt ok, tycker inte det låter krystat på minsta sätt med ackordsskiftningarna. Instämmer med ett alltför abrupt slut och kanske skulle det sitta fint med lite "vispkomp" till den snygga ackebasen.

mvh Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.11.2012, 11:23:42 ---Snyggt!  :)
Sång, gitarr och harmonierna är helt ok, tycker inte det låter krystat på minsta sätt med ackordsskiftningarna. Instämmer med ett alltför abrupt slut och kanske skulle det sitta fint med lite "vispkomp" till den snygga ackebasen.

mvh Roffe H

--- Slut citat ---
Tack Roffe, då kan jag väl släppa "krystvärkarna". Men du tycker också slutet är abrupt och
vill ha vispkomp.....hmm. Få se vad jag kan hitta på....
Tack för feedback och tips!
/Asti

pxm:
 :wub: :wub: :wub:gitarren på slutet, Asti, GITARRLIRET !!!!!! :wub: soundet, tonerna !!! :wub: :wub: :wub:
gillar basen och kompet också- måste dock säga att texten hörde jag ingenting av.Jo, hörde den gjorde jag men jag vet inte vad den handlar om....Mitt fel, måste lyssna noggrannare för jag har känslan av det här är en stark låt...men basen...och gitarren !!!! :wub: :wub: :wub: :wub:

mvh

tsmalmbe:
Mixen är för fullpackad och soundet på sången... dödar soundet på sången. För packad mix och för dynamikfattig - örontrötthet i mellanregistret.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion