Forum > Demolåtar

"Majken, Bajken och jag" - Det finns hopp för Grodan. (Ny mix o master på sid 2)

<< < (2/7) > >>

Eddi:
Jag tycker den kvackulerar något i mixen :lol:
Närå helskönt rakt igenom.

bjurte:
Skitskönt!!

:huh: Men vad ska Kalle Anka säga ?? :o :P

Jocke:
Tack alla för lyssning! :)

Tack Max! :) Det blir så enkelt att samarbeta med så duktiga partners som Mike och Cykeln! ;-) Har hållt mig lite borta från det pga dåliga erfarenheter från bandtiden... men det är ju en evighet sedan och här var det helt "smooth"! :)

Tack "Tigern"! ;) Om man riktigt försöker så går det nog att komma på något att klaga på!  :lol:

Turné!^^ Ska vi hoppa eller cykla?  :P

Det var en skitkul grej Mike!  :) Kanske har jag lärt mig att inte krångla till saker för mycket... det här gick som på räls - vi får väl ta tåget då?  :lol: Aj f*n blev det en barnvisa?  :P  :rolleyes:

Tack Eddi! :) Kvackulerar i mixen...? Var det inte någon galning som körde en groda i en mixer... något galet klipp folk skickade runt för några år sedan? Makabert!^^

Kul att du gillar Bjurte! "Anka"...???^^ Nu får nog cykeln nya idéer!  :rolleyes: B)

Asti:
Påminner mig lite om Electric Banana Band, fast här med otroligt mycket bättre sång!
Rolig text, snygga gitarrer och bra mix!
/Asti

Jocke:

--- Citat från: Asti skrivet 02.11.2012, 22:22:56 ---Påminner mig lite om Electric Banana Band, fast här med otroligt mycket bättre sång!
Rolig text, snygga gitarrer och bra mix!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti! :)

Det här blir jag jätteglad av att höra! :) Har sökt ett sound/metod som funkar för mig några år nu men förirrat mig ut i "tassemarkerna" och mycket har nog bara låtit konstigt...^^ Men med så kompetenta partners som Cykeln och Mike vill det gärna bli bra!  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion