Forum > Färdiga produktioner
Perowitch -Came on mix2
PEROWITCH:
--- Citat från: bjurte skrivet 01.11.2012, 11:12:01 ---Låter bra,kanske lite torrt,men som sagt jag kan nada om genren.. ;)
--- Slut citat ---
Tack för komentaren bjurte torrheten vad en tanke med låten i början
Asti:
Skitsnyggt! Fattar inte hur mycket du spelar, samplar osv., men riktigt läckert är det!
Mixen låter kanon i mina högtalare!
/Asti
PEROWITCH:
--- Citat från: Jocke skrivet 01.11.2012, 13:21:35 ---Kul kontrast - Metal med blingbling (hiphop-attribut)... ;-)
Reagerade direkt på "knarret" och var säker på att något gått sönder här... kortslutning eller så...^^ (Eldade ett slutsteg förra veckan så jag kanske är lite "på tå"! ;-) Det blev roligare och roliga att lyssna ju längre in i låten jag kom - bra jobbat! :)
--- Slut citat ---
Håller med ang knarret fick mina monitorhögtalare att hopp högt först så gick över till lurar .kul att du gillar den
PEROWITCH:
--- Citat från: Dividend skrivet 01.11.2012, 17:46:49 ---Grymt ju!
Synd att det är samplad sång (?) samla ihop lite skönsjungande damer/herrar här på forumet att sjunga deras oneliners? :)
Jag kan rappa lite också :D
Bra!
--- Slut citat ---
Tack dividend håller med. Samplingar är lite tråkigt men ett bra sett och få feeling när du jobbar med en låt men visst. Finns mycke begåvning här skall lägga till dig på listan ;
PEROWITCH:
--- Citat från: Asti skrivet 02.11.2012, 22:28:20 ---Skitsnyggt! Fattar inte hur mycket du spelar, samplar osv., men riktigt läckert är det!
Mixen låter kanon i mina högtalare!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack asti kul att du gillar det jo det blir en hel del när man e på gång ha det bra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida