Forum > Färdiga produktioner

LIND - vesper serus

<< < (2/6) > >>

Jocke:
Tycker det var en mycket bra start! :)

alohahex:
tackar jocke jag är lite nöjd själv med starten faktiskt
om jag tar bort restan och loppar börjar i 4:28 kanske det blir en super hit  ;) :D

Jocke:

--- Citat från: alohahex skrivet 01.11.2012, 00:00:29 ---tackar jocke jag är lite nöjd själv med starten faktiskt
om jag tar bort restan och loppar börjar i 4:28 kanske det blir en super hit  ;) :D

--- Slut citat ---

Jag har lagt upp lite av det jag gjorde i början i min medlemspresentation (som inte är så värst utförlig) och måste utifrån det säga att det går bra för dig! ;-)

alohahex:
fan va nice går dom att ladda ner? gilla dom sista två i din Mpress
spelar eller spelade en del gitarr och trummor själv förr,, kanske skulle ta och damma av den gamla gitarren =) blev lite sugen =)

Jocke:

--- Citat från: alohahex skrivet 01.11.2012, 00:53:26 ---fan va nice går dom att ladda ner? gilla dom sista två i din Mpress
spelar eller spelade en del gitarr och trummor själv förr,, kanske skulle ta och damma av den gamla gitarren =) blev lite sugen =)

--- Slut citat ---

Tror att gitarr kan vara ett oväntat och intressant inslag i den musik du gör! :) Jag har haft ett långt avbrott och minns inte mina pianolektioner... det tar tid numera! Nåja, det är mest gitarr och bas som gäller iaf...  Verkar som att databasen kraschat för mina länkar och demos kommer inte fram i min profil...:(

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion