Forum > Färdiga produktioner
LIND - vesper serus
Eddi:
Kul med Girlys röst här den lyfte låten helt klart - det var redan tryck på den i o f s. Har en liten invänding och det är första "time for party to take off" som låter lite - just det off - ni hamnar i olika tonarter där annars är det lysande. Och kul med en ny medlem på forumet som har så kula låtar.
alohahex:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.11.2012, 01:31:38 ---Kul med Girlys röst här den lyfte låten helt klart - det var redan tryck på den i o f s. Har en liten invänding och det är första "time for party to take off" som låter lite - just det off - ni hamnar i olika tonarter där annars är det lysande. Och kul med en ny medlem på forumet som har så kula låtar.
--- Slut citat ---
ja bara en sådan sak som girly gjorde =) och lägger lite röst bara så där och hjälper till
det hade jag aldrig ens vågat tänka att det skulle hända när jag ramla in här
fast det kanske hon ändrar när hon läser det :D :rolleyes:
jäkligt trevlig tjej är jätte tacksam för henne hjälp =)
jätte tack alla som hjälper
och tack så mycket Eddi =)
Eddi:
Girly är tjejen med choklad i :lol:
Girly:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.11.2012, 02:23:57 ---Girly är tjejen med choklad i :lol:
--- Slut citat ---
Hahaha... ni är för go'a :wub: Jag fullkomligt smälter... som Marabou i sol :lol: ;)
MaxB:
Tror det finns ett uttryck: "smôla" i Värmland som passa bra här. Ett gott betyg!
Jo Girly, du är aningen unik i och med att du låter bra och tar egna initiativ på det här sättet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida