Forum > Färdiga produktioner
LIND - vesper serus
alohahex:
..
Jocke:
Sådana är de - kamraterna på KR - underbart! :)
alohahex:
ja jag får nog säga att folket här är jäävligt trevliga och hjälpsamma mot va man träffat på tidigare på många andra sidor och forum :)
trivs som fisken =)
Jocke:
--- Citat från: alohahex skrivet 03.11.2012, 00:57:02 ---ja jag får nog säga att folket här är jäävligt trevliga och hjälpsamma mot va man träffat på tidigare på många andra sidor och forum :)
trivs som fisken =)
--- Slut citat ---
Nice! Vi vill så klart alla ha mer beröm... det är därför vi är här... :rolleyes: :lol:
Nä, skämt åsido... förr hängde jag på alla möjliga forum men det är här det handlar om musik så det blir inte att jag bryr mig så mycket om de andra ställena... Dessutom har de flesta här en tolerant och förstående inställning!
Musikalitet och kreativa idéer behöver inte betyda att man kan traktera ett instrument och vara virtuos - det händer ju att folk lägger upp klipp med rätt enkla grejer - en nynning, en ackordföljd, en kort melodi... Vi vet inte var nästa musikaliska genombrott kommer att ske!^^
Kul att du trivs här - du är i gott sällskap! :)
alohahex:
haha låter bra då har jag kommit rätt :lol: :)
ja det är lite mycket, jag vet bäst kan allt och är gud på många ställen men här känns det mer som folket här tycker det är lite kul när det kommer nytt folk oavsett
om man är jätte duktig eller lite som mig liten nybörjare som knappt vet vad han gör
men lika glada för det och kommer med förslag och tips va man kan göra mm,,
när man läser trådar så förklarar många på ett sätt som till och med jag som är jäkligt grön på det här förstår en del =)
tror aldrig jag har skrivit så här mycket i ett sådant här forum i hela mitt liv innan jag hitta hit
tack jocke det märks och det känns riktigt bra och jävligt kul =)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida