Forum > Färdiga produktioner

Grazzhunter - Vi sitter här i källarn

<< < (3/4) > >>

Frölle:
Var den inte rolig alls ?  :(

mahan:

--- Citat från: Frölle skrivet 10.07.2007, 01:19:33 ---Var den inte rolig alls ?  :(

--- Slut citat ---

Läs mitt inlägg några rader upp :D

Jamen dethär kan man ju lyssna på!
Härlig parodi som håller, märker att det har jobbats en hel del med detta. Vet int om den håller lyssning 10 ggr men i allafall första resan e kalas.

EDIT: javisst för tusan, jag sa ju faktiskt inte att den var rolig, du har så rätt! :P

PoPWerK:
Kul låt.........
.....men alltså...lite respekt för BassHunter...eller ??
Han var ju den första som slog med denna typ av "no-brain-techno-dance" och låtarna spelades visst på ett litet större forum än detta.

Det är lite som att ge sig på en konstnär som man inte gillar eller en kock vars mat man inte gillar....men som andra tydligen gillar.
Vad som gillas bestäms av lyssnaren och inte av oss som skapar musiken, tyvärr. Att typ alla ungdommar i Sverige och nere vid medelhavet gillade Botten och D.o.t.a är ju inte BassHunters fel.

....Annars tycker gillar jag soundet när låten går igång. Gör något eget med det soundet så kickar ni ass nästa sommar.

Lycka till.

Soundborn:
lol..
Jag tycker man ska respektera andras musik.
Basshunter blev ju dock ganska känd och spelad på en ganska många klubbar runt om i Europa (om inte ens hela världen)

Dock så skratta jag åt texten för den var lite rolig faktiskt..

Dividend:
Om vi ser på vad ni skapat:

1. Ni lyckas göra något som låter basshunter, och det är inte så illa faktiskt. VIssa kommer inte så långt ;)

2. Texten är rolig.

Tummen upp!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion