Forum > Färdiga produktioner

Niklas_J Blixt, JEvaldsson & pxm - "Modern Understanding"

<< < (2/2)

pxm:
@equality; jo, litet rep låter det. Charmigt tycker jag......Jo, ynot, är välkommen med sång, men jag har inte projektfilerna kvar....

@Freddy; Det skall vara liten ters och stor 7;a och dra mellan dur och moll. Det är C Melodisk moll vi spelar i....

@Plinka; Jo, det var ett roligt projekt.....Jag tror inte att jag skall sjunga på den här,,,,Tony får gärna försöka om han vill.....

mvh

Jocke:

--- Citat från: pxm skrivet 22.09.2013, 21:15:31 ---Blev ju många kommentarer på den här........
 :huh: :lol:

mvh

--- Slut citat ---

Ja... va fasen... kan inte påminna mig den här alls...  :wacko: Riffet är ju hur gött som helst - svänger riktigt bra! :) Gillar disharmoni i lagom dos... synd att filerna är borta... :(

Freddy:

--- Citat från: pxm skrivet 23.09.2013, 13:11:19 ---
@Freddy; Det skall vara liten ters och stor 7;a och dra mellan dur och moll. Det är C Melodisk moll vi spelar i....

--- Slut citat ---

haha, försöker du bortförklara din ostämda gitarr med musikteori. Kom igen!  :lol:

Asti:
Tycker inte det här var så dumt!
Lite otajt på några ställen kanske, men jag gillar annorlunda, oväntade harmonier
och melodier.
/Asti

Roffe H:
Här finns det ju gott om spelglädje, synd att inte filerna är kvar. Ni skulle behövt fila lite till på "mixningen"  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion