Forum > Demolåtar

Roffe H. - Inte den du tror (colab med Max) Numer färdig demo

<< < (16/21) > >>

Roffe H:
DEt var mitt fel (med reverbet) hade kommit med av misstag. Om du ska jobba  vidare använd denna version. Utan mitt konstiga reverb och med ännu bättre kör. (tog bort en hög stämma som lät illa) Väldigt roligt att du vill jobba med låten Jocke, jag är mycket tacksam. Fast du pratar om en massa tekniska finesser som jag inte förstår mycket av, så jag kan inte kommentera vad det är du gör. Men, jag lirar och du fixar...  B)
Här kommer senaste versionen, hoppas det blir den sista.  :wacko:
mvh Roffe H  :)

MaxB:
Det här är den jag vill ha!
Jag vill också testa mixa.

Roffe om du orkar och det fungerar - separata spår tillgängliga för Jocke och mig!  :lol:

Det här är min 5000 kommentar i demosammanhang. Eddi passerade 5000-gränsen tidiagre idag och nu är det jag. Galet mycket!

Totalt antal svar i demoavdelningarna:    5000
Antal egna demotrådar:                         105
Postar i egna trådar:                             896
Postar i andras trådar:                         4104
Ratio:                                                   82 %

Jocke:
Asså - jag hinner inte med alla dina versioner....   :lol: medans jag jobbar med en lägger du upp en ny! Haha.. du har mig fast med den här låten för evigt!  :wub: Låten är en strålande komposition. Jag ville egentligen bara visa på hur mycket större upplevelsen kan bli om det låter lite mer balanserat! :)

Jag mixar gärna men inte i kväll och jag behöver nog rehabiliteras ett tag nu... ;-) Nog borde det finnas "Save as...", "Export" eller "Backup" i Sequel... Då hamnar projektfil med alla audiospår och inställningar i en ny mapp med allt samlat (förhoppningsvis), Du hade visst låten i två projekt. Spara om dem, zippa hela katalogen och maila med sprend. Jag kan öppna dina projekt - båda samtidigt tom... sedan kan jag bounca spåren och skicka Max!

Men... jag tycker du ska ta om sången i verserna.. det låter riktigt illa här och var...

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.11.2012, 21:40:18 ---Det här är min 5000 kommentar i demosammanhang. Eddi passerade 5000-gränsen tidiagre idag och nu är det jag. Galet mycket!

Totalt antal svar i demoavdelningarna:    5000

--- Slut citat ---

Grattis - bra jobbat! :)

Roffe H:
Bra jobbat Max (och Jocke) få se vad jag kan göra i morgon, måste fundera lite. Skriver först och förklarar.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion