Forum > Demolåtar
Roffe H. - Inte den du tror (colab med Max) Numer färdig demo
Eddi:
Oj vad du har fixat med denna det har blivit mycket mer levande musik nu och jag gillar bl.a. vad orgeln gör mitt i alltihop. Dubben på voxen gör sitt till men det blev lite överstyrt på den i början men det kan passera, saxen funkar fint - gillar denna mycket.
Jocke:
Skitbra! :) Winnerbäck möter Bo Kaspers!^^
Skulle för egen del vilja att det var lite skitigare, lite rockigare... B)
MaxB:
--- Citat från: Roffe H skrivet 31.10.2012, 21:48:14 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 31.10.2012, 21:11:21 ---Vilken höjdarlåt att jamma till! Satt med nylonsträngade guran nyss och det är första gången på veckor som jag känt mig så här inspirerad, då jag spelar gitarr.
--- Slut citat ---
Va roligt, vill du inte jamma lite så det hörs...
Med vänlig hälsning, Roffe H :D
--- Slut citat ---
Jo, det vill jag! Har spelat in tre svängar med nylongura en vänster en höger en i mitten, hur skitigt kan det bli Jocke?
Skulle vara intressant med en version från dig Roffe, utan Band in a box-kompgitarrerna, så skulle jag förhoppningsvis kunna spela om gitarren och ta fram ett extrakt, en essens av de idéer som dykt upp. Kanske en på varje sida?
Här är mina smutsiga gitarrer inmixade
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/RoffeH_InteDenDu_feat_MaxB_AccousticGuitar.mp3[/mp3]
Wernborg:
Bra låt. Tyckte sången lät lite onödigt smutsig möjligen. Lyssnar i laptophögtalare så jag kan ha hört fel.
Roffe H:
Gurano, Jocke, Eddi och Wernborg tack för att ni lyssnar, jättviktigt att få era synpunkter. :D :D
Max kommer förhoppningsvis att lägga på gura och då ska ju allt mixas om igen, ska tänka på sången mm. B) Max, dina gitarrer låter intressanta, skriver till dig och frågar vilken typ av mix du vill ha!
mvh Roffe H :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida