Forum > Färdiga produktioner

Ny låt i fyllan och villan. :) "Lucifuge Rofocale II"

<< < (2/3) > >>

MaxB:

--- Citat från: Girly skrivet 28.10.2012, 01:47:30 ---Tack för texten... den va... eh... annorlunda  :blink:
Även om jag inte besöker högmässan så har jag lite svårt för Satans-texter men alla kan ju inte sjunga om hjärta och smärta  :P  ;)
Growla på  :)
Lena

--- Slut citat ---

Djävligt djupt alltså...
Grym röstbehandling.

nestergaard:
Girly: hehe. Jo satanstexter är väll inte det mest upplyftande. Och jag är absolut inte någon satanist. Jag skulle väll vilja kalla mig ateist, och tycker egentligen att det är ganska löjligt med satan och djävulen. Men det är ett väldigt tacksamt ämne att skriva texter om. I alla fall i denna genre :)

MaxB: Tackar och bockar :)

MaxB:

--- Citat från: nestergaard skrivet 28.10.2012, 11:23:42 ---Girly: hehe. Jo satanstexter är väll inte det mest upplyftande. Och jag är absolut inte någon satanist. Jag skulle väll vilja kalla mig ateist, och tycker egentligen att det är ganska löjligt med satan och djävulen. Men det är ett väldigt tacksamt ämne att skriva texter om. I alla fall i denna genre :)

MaxB: Tackar och bockar :)

--- Slut citat ---

Det ser inte heller ut att vara en femtonårig svensk som uttryckt sig - både då man ser till innehåll och ordval på engelska. Vad har du för bagrund avseende hur du formulerar dig och hur du väljer ord på engelska?

bjurte:
Härligt att höra !! B)
Dåligt med Hårdare musik här på KR,och denna genre saknas faktiskt..
Annars är det väl inte den musik jag brukar lyssna på,men det är ju dj..gt bra utfört och proddat.
He-he kul att titta på SoundCloud bilden,den ser ut som en jämntjock korv(fn. nu blev jag hungrig :rolleyes:)
Men det känns ändå inte sönderkomprimerat,men kanske en aning vasst/bright överlag.

nestergaard:
MaxB: Ja du, vet inte riktigt om jag har någon speciell litterär bakgrund. Utan jag tar det bara som det kommer så att säga. Lite luddigt förklarat, men det är så det är :)

bjurte: Kul att du gillade mitt framförande :) Hehe, ja kompressor saknas inte så att säga. Det är ju jävligt lätt att komprimera skiten ur ett spår, och det ser ju faktiskt ut som om jag har lyckats med just det när man tittar på den jämna soundcloud spåret :) Hehe.
Ja det kanske är lite vasst, ska kolla över mastern en gång till och se vad jag kan göra :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion