Härligt att få så bra feedback och konstruktiv kritik, det är det man behöver!

Eddi: Ten Years After...hehe

Tack för lyssning! Oki, jag ska höja lite på flöjten. Ska göra en mix med lite mer reverb, när vi rättat till sången/stämmorna. Blir nog några tagningar till. Sen får vi se hur det blir med reverb-biten!
Tokai: Man tackar!

Oki, blir ju lite fundersam över det här med reverb vs torrt sound, så får väl prova en version av varje!
Asti: Tackar, glad att du gillar text o pianospelet o så!

Ja, den där kören o sången behöver som sagt putsas på, stör mig på det hela tiden med, så det får bli lite mer jobb i studion när jag fått samlat ihop tjejerna.
Marruschkka: Jaa tack -det är ju underbart att vara tillbaka, o man känner nu hur mycket man saknat musikskapandet och KR förstås! Tack för konstruktiv kritik vad gäller sången, det behöver jag verkligen! Ok, så du tror på att kören har ett mer svävande reverb o kanske sjunger mer svävande...medan min ledsång ska vara mer torr och intim? Det ska jag prova, bra idé! Men vi behöver som sagt först putsa till de sura tonerna...Men sen funderar jag också över körstämmorna, ibland tycker jag inte att vi synkar orden riktigt med varandra, vilket är svårt märkte jag. Funderar på om de ska få sjunga lite annorlunda, typ lite färre ord eller så, som de håller ut eller nåt...ska prova lite o se. (Förresten var det en medial meditationslärare jag hade en gång som talade om för mig att jag levt flera liv som munk...hihi)