Forum > Demolåtar

Bjurte & Marre & Hagis - One

<< < (11/11)

Marruschkka:

--- Citat från: bjurte skrivet 09.11.2012, 15:38:59 ---Jag fortsätter att Tjööta på i min ensamhet.. :( ;)
Slängde iväg ett mail till Chicago-Krapparna om dom hade lust att hänga på!!
2 timmar senare låg ett färdigt arr i min inkorg med följande text..
"Hello Bjurte,this is the fucking greatest song we ever heard,of cause we vill hanga pao!!
Regards /The Chicago Lads.."   :rolleyes: :huh: :D

Ps. Men jag får nog skriva tillbaka och be dom fixa lite till va ?? B)

--- Slut citat ---

Kul! Chicago Lads får finslipa lite på brasset här, men annars kan man tacka och bocka..det fetar till i reffarna..och det svänger ju...än mer :D

/Marre

bjurte:
Meehh.. :(
Måste ha lite tankar om blåset juu.. :unsure:
Kom igen nu !!

MaxB:
Vilken skön mix det här är och så bra det är med ett arr som har delar som stannar upp och andra delar som drar igång tåget igen.
Blåset är svårt att uttala sig om då man inte är blåsexpert eller inte brukar arra blås.
Det här blåset, från ... öhhh, Chicago är en hel del ekofierat eller reverbdunklat och spelas ok. Jag uppskattar generellt om blåset är tydligare, att man hör dess unika övertoner. Det förvånar mig inte om ett gäng från en annan del av Chicago skulle arrat blåset på annat sätt och det hade i så fall varit lika rätt.

Kan för lite om hur det "brukar" arras, och kan varken ge bu eller bä till den här gruppen.

Stångas själv med blås ibland då jag tycker det är kul att ha med ett sånt gäng på en del låtar.
Jag är inte van att arra dessa herrar så jag försöker själv komma på hur...
Det ska jag banne mig fortsätta försöka komma på.

Har själv redan bättre ideer i huvet avseende blåset till min nyaste "Drömmer om en sång med dig" men ingen aning när jag kan komma tillbaka till den.
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=32117.msg231390#msg231390

Bra låt Bjurte!

Harmonica mike:
Jag har inget att tillägga,det låter perfekt.

Jag skulle lyssna speciellt på blåset men fastnade i svänget och hela låten,så i mina öron funkar det fint.Det här är kanon helt enkelt - öhhhh - var hade du lagt blåset Bjurte  :D

Fem hattar i luften gör en mänska(fast två då i detta fallet) glad  :)

Fet sjuttirock is tha shiit.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion