Forum > Demolåtar
Bjurte & Marre & Hagis - One
Eddi:
Skitbra slut nu - Marre måste upp lite mera i första 3/4 av låten annars hit hit hit :D :D :D
Freddy:
Ibland klaffar det, känns som ett perfekt samarbete. Tankarna snurrar kring Deep Purple, Thin Lizzy och annat från det ljuva 70/80-talet.
Marres sång funkar riktigt bra i denna stil med, kul att höra. Det känns självklart för mig med sång och musik, inget konstlat.
Refrängen funkar, men hade nog önskat lite mer melodi/hook i den. Men den är bra nog, men om ni fortsätter ert samarbete så ser jag gärna en utveckling på detta område, samt mer körer i refrängen (hela bandet ska sjunga med), massa röster och brett panorerade.
Solot/breakdown var riktigt bra med, trodde jag var på Made in Japan-plattan där ett tag :)
Mixen känns stilmässigt korrekt, låter bra och naturlig även den. Tycker nog trummor och hihat är en aning höga, några dB bara, men annars inga problem.
Bra jobbat! Gör en platta ihop rockers!
Asti:
Väldigt snygg mix, kanske att Marres fina sång skulle upp en liten aning!
Bra!
/Asti
bjurte:
Era önskningar är min lag :
Nertaggad OH/Hh
Uppvässad Maria "DIO" Marruschkka.. :D
Marruschkka:
Tack för vässningen Bjurte :rolleyes:
Och TACK HM, Tsmalmbe, Eddi (gulle!), MaxB, Tigersoul, Freddy:(tack och tack och är så glad att se dej på KR igen :P)), Asti, Divi, HasseFX och Jocke, det känns så tryggt att få kunniga kommentarer av er, jag älskar det här forumet, det är mycket jag har lärt mej under de här 4 åren jag varit här :P
Rock är jätteroligt att göra :wub:
Tjingeling!
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida