Har varit i stugan utan internet och när man e tillbaka så har man fått så många inlägg - kul - tack
GuranoMaskingevärstrummorna - loop-a-la-aloop- automatiska trummisen låter python. Detta skulel inte vara ett problem ifall låten skulle vara python vilken den inte är. Oh gud, nu kommer en övernetusiastisk ezdrummer-virvel in och det blir värre.
Mikes sång och harmonica borde mixas på allvar. Lite chromevibbar över detta om någon skulle kasta lite synthar på detta.
Mera mix, mindre ez och detta ros iland.
Hej
Att du inte gillar trummorna kan jag nog inte göra så mycket åt, för mig låter det mycket bättre än vad det brukar i alla fall.

EZ är den trummis jag känner och han gör så gott han kan

Det finns säkert saker man kan ändra mixmässigt men någon chromesynth vill jag nog inte ha
Spännande harmissar och underfundig text,härligt med 'jojjk' 
Du börjar få till det med trummorna nu..
Jo lite bättre blir jag kasnke varje gång jag försöker få till trummorna. Kul att du gillar
Det här låter riktigt spännande nu !!!!
Riktigt bra !!!!!
Jag tyckte om att lyssna på den här sista versionen.....
gillade inte slasken/grundiden men förstår nu att det var jag som inte
uppfattade och hörde möjligheterna...
Den här blev suverän och lyfter fram gitarrspelet också på ett bra sätt !!!!
Bra gjort !!!
mvh
Tack för att du inte gav upp lyssnandet efter första lyssningen

Coolt att du diggar Stefan..Jag försökte låta lite arabicreligioushowlerfeeling(borde ha lyssnat in mig) där på chanten men det sket sig 
Fenomenal text som alltid,kul att få vara med..Jag misstänker att G köper det här med hull och hår 
Eddi,ja jag sökte inte så mycket runt melodierna..Jag sjöng av hjärtat och det verkar funka
Jojkeriet har väl vissa brister,hade svårt att höra var keyet låg i början,men sedan så lossnade det...Kuriosa Eddi - en tagning på rubbet förutom på sista versen där jag behövde korrigera text/rytmik..
Svinkul att få vara med på det här,trots en 500:- kronors mick..Konstigt att ingen har tvärsågat det
Rock on boys 
Mike
Klart jag köper det rakt av!

Din sång å cykelns text gör att denna sitter som en sportkeps.Det är det som är så roligt med spontana collabs - man vet aldrig vilken väg en låt väljer att gå.
Jag försökte faktiskt hitta en melodi med vers 1 men det sprack totalt. Men den här sjungen sitter ju som en smäck bägge verserna - kul text och bra grund - att du har fått EZ att låta så där Göran är värt en extra applåd nu har jag inte den ikonen men ett smile får substituera 
Man tackar Eddi

Herreminjeee...så bra med jojksången..och med den texten, wow!Fast andra versen vill jag höra oxå!!
Följer den här 
/Marre
Kul att du gillar!
Jäddrans snyggt det där Mike - särskilt när du lägger på en stämma på slutet!
Full pott från Orsa.
Bästa texten är nog ändå den ordlösa jojkchanten - coolt
Nu får vi vänta i spänning på vad chefen tycker 
Jag tycker oxå att stämman på andra versen e strålande!

Här e vi alla chefen - utan er blir det ju ingen låt!
Tack alla för tyck och kommentarer.
Musik blir riktigt kul när alla delar med sig av sina förmågor - så extra tack till Cykeln och Harmonica Mike
/Gurano