Forum > Färdiga produktioner

Gurano, Cykeln & Harmonica Mike - Gurkor och mazurkor

<< < (6/8) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: cykeln skrivet 26.10.2012, 08:59:56 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 25.10.2012, 21:27:00 ---Ja du Stefan du borde skriva text för nåt band eller nåt.......

--- Slut citat ---
Nu ska vi inte låta det här stiga åt huvut - nåt band!  :o
möjligtvis skriva åt nåt ... då  :unsure:
 :D

--- Slut citat ---

:lol:

Herreminjeee...så bra med jojksången..och med den texten, wow!Fast andra versen vill jag höra oxå!!
Följer den här :D

/Marre

Harmonica mike:
Cykeln gave me an offer I couldn´t refuse :D

Fenomenale Stefan,jag fick skippa ett ord i vers två men jag fick med resten..Drog på en stämma på slutet också.
Skar lite botten ur din fil G,tycker du det här funkar så kan du slänga in denna verre högst upp..Vill du ratta min fil så kör jag över den som wave och en fil.

Tack alla för glada tillrop för mitt bidrag på denna spontan "mazurkagurka" ala´Gurano/Cykeln :)

Mike

cykeln:
Jäddrans snyggt det där Mike - särskilt när du lägger på en stämma på slutet!
Full pott från Orsa.
Bästa texten är nog ändå den ordlösa jojkchanten - coolt
Nu får vi vänta i spänning på vad chefen tycker  :unsure:

Eddi:
Jag försökte faktiskt hitta en melodi med vers 1 men det sprack totalt. Men den här sjungen sitter ju som en smäck bägge verserna - kul text och bra grund - att du har fått EZ att låta så där Göran är värt en extra applåd nu har jag inte den ikonen men ett smile får substituera :)

Harmonica mike:
Coolt att du diggar Stefan..Jag försökte låta lite arabicreligioushowlerfeeling(borde ha lyssnat in mig) där på chanten men det sket sig  :D
Fenomenal text som alltid,kul att få vara med..Jag misstänker att G köper det här med hull och hår  :D

Eddi,ja jag sökte inte så mycket runt melodierna..Jag sjöng av hjärtat och det verkar funka :) Jojkeriet har väl vissa brister,hade svårt att höra var keyet låg i början,men sedan så lossnade det...Kuriosa Eddi - en tagning på rubbet förutom på sista versen där jag behövde korrigera text/rytmik..

Svinkul att få vara med på det här,trots en 500:- kronors mick..Konstigt att ingen har tvärsågat det

Rock on boys :)

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion