Forum > Färdiga produktioner
Two wrongs (Kiss-tribute)
Wernborg:
--- Citat från: tigersoul skrivet 22.10.2012, 21:28:43 ---Inte alls tokig, känns möjligen som vocals skulle ha sig en liten knuff någonstans i de övre delarna av EQ'n, en aning instängt, men fint i övrigt o fin mix!
--- Slut citat ---
Tack för feedback. Det var lite instängt i rockvärlden på sjuttiotalet. :D
--- Citat från: Asti skrivet 22.10.2012, 21:49:41 ---Snyggt! Bra mix och läckra gitarrer!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack!
--- Citat från: HasseFX skrivet 22.10.2012, 23:19:05 ---Schysst rockdänga med gött sväng! Kiss, ja möjligen, men jag får Slade-vibbar :P
--- Slut citat ---
Kul! Är det sången som får dig att tänka på Slade möjligen?
--- Citat från: MaxB skrivet 23.10.2012, 07:51:57 ---Inte min musik men låter tidstypiskt från den tiden.
--- Slut citat ---
Bra!
Referens:
Eddi:
Javisst detär bara publikvrålen somsaknas bra grejat det här :D
HasseFX:
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2012, 13:40:00 ---Kul! Är det sången som får dig att tänka på Slade möjligen?
--- Slut citat ---
Ja, lite mer Noddy-growl än Gene-growl :rolleyes: Men tidiga Kiss hade ju det där halv-boogiesvänget stundom!
aROCKER:
Ah, kul att du lagt ut den...vad vart det, tredjeplats!?
Tidiga KISS var mycket boogierock stundom, korrekt.
Min tanke är att sjunga mera som Peter Criss än Gene Simmons...då ska du höra då jag försöker planka Noddy Holder då blir det Lemmy Kilmister, hehehe! :o :wub:
Tack för roligt samarbete Wernborg...fort gick det och rock n roll vart det.
Om vi hade blidkat alla okunniga och plockat bort pianot och distat gitarrerna hårdare så hade vi vunnit men skjutit ovanför målet.
Rock on!
bjurte:
Höga poäng för trovärdigheten/orginallikt.
Sen har väl aldrig Kizz varit några favoriter. Tyckte dom var lite 'blöjiga' när det begav sig,riktiga 'Rockers' var Hippies! :D
Men som sagt sound och låt är 'på pricken' tycker jag.. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida