Forum > Demolåtar

Hellfog - Kort akustisk låt Nr1.

<< < (2/5) > >>

Hellfog:

--- Citat från: Wernborg skrivet 19.10.2012, 22:06:14 ---Gott! Det behöver inte bli kortare reverb, bara mindre mängd. Men som du var inne på, behåll mycket på melodin.

Kanske lite längre va?  :D

--- Slut citat ---

Det du hör, är en updaterad version med mycket mindre reverb.

Jag har en tendens att göra korta låtar, gillar inte göra långa låtar utan anledning, måste tillföra något.

Wernborg:

--- Citat från: Hellfog skrivet 19.10.2012, 22:13:09 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 19.10.2012, 22:06:14 ---Gott! Det behöver inte bli kortare reverb, bara mindre mängd. Men som du var inne på, behåll mycket på melodin.

--- Slut citat ---

Jag har en tendens att göra korta låtar, gillar inte göra långa låtar utan anledning, måste tillföra något.

--- Slut citat ---
NixPix. Jag lyssnade innan idag och kommenterade nu. Då kanske det är bättre nu.
Klart att det inte behöver vara långt bara för sakens skull. Håller jag med om.

Hellfog:

--- Citat från: Wernborg skrivet 19.10.2012, 22:27:08 ---
--- Citat från: Hellfog skrivet 19.10.2012, 22:13:09 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
NixPix. Jag lyssnade innan idag och kommenterade nu. Då kanske det är bättre nu.
Klart att det inte behöver vara långt bara för sakens skull. Håller jag med om.

--- Slut citat ---

Aha ok.

Först hade/har jag planen att den skulle vara med i sluten på låt som inte finns än, men valde lägga upp som den var. Så jag vet inte om den kommer att bli längre.

Asti:
Snyggt nylonguraljud! Gillar stämningen i detta!
/Asti

Hellfog:

--- Citat från: Asti skrivet 19.10.2012, 22:51:08 ---Snyggt nylonguraljud! Gillar stämningen i detta!
/Asti

--- Slut citat ---

Tackar. Du har pm.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion