Forum > Demolåtar
Straight forward - lite EBM
Dividend:
Gillar tyskan. Kraftwerk!!!!
Låten är jävligt monoton, men kul att lyssna på..
:)
Wernborg:
--- Citat från: Light Head skrivet 19.10.2012, 17:59:19 ---... meddlemmar som helt enkelt inte var intresserade av någon annans åsikt, de ville inte heller ge sin egna åsikt.
--- Slut citat ---
Bingo! Ungefär som beteendet på många sociala medier. Sådant urholkar ett forum.
Light Head:
Tack alla! Känns riktigt bra att få alla dessa kommentarer,, det är lite sökande måste erkännas! Sången ligger helt fel, märkte först när jag lyssnade när jag kom hem att den ligger väldigt till vänster. Bara en sådan sak.
Tanken var att det skulle funka lite som en ide, som kanske skulle kunna inspirera någon med sångröst att testa. Ville även testa att spontansjunga lite tyska ord.
Btw HM,, jag har gjort många låtar sedan sist, men har haft lite annat som tagit fokus. :(
Dividend:
--- Citat från: Wernborg skrivet 19.10.2012, 20:51:57 ---
--- Citat från: Light Head skrivet 19.10.2012, 17:59:19 ---... meddlemmar som helt enkelt inte var intresserade av någon annans åsikt, de ville inte heller ge sin egna åsikt.
--- Slut citat ---
Bingo! Ungefär som beteendet på många sociala medier. Sådant urholkar ett forum.
--- Slut citat ---
Helt rätt. Men det är väl inte riktigt så nu, som du skriver LH? Det är ju (en del) som ger riktigt bra kritik numera.. Men hur länge är de kvar? :D
Light Head:
--- Citat från: Dividend skrivet 20.10.2012, 09:46:43 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 19.10.2012, 20:51:57 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Helt rätt. Men det är väl inte riktigt så nu, som du skriver LH? Det är ju (en del) som ger riktigt bra kritik numera.. Men hur länge är de kvar? :D
--- Slut citat ---
Så är det, ett par "rävar" finns det som är riktigt duktiga som musiker och kritiker! Även en del som är bra på antingen det ena eller det andra... :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida