Forum > Demolåtar
Tigersoul - Som hon aldrig
tigersoul:
UPPDATERAD
Ni ville ha en refräng, varsågoda ;)
Fan vilken blajtext, ush... :P
Se översta posten för uppdaterade versioner.
EDIT: hörde nu att jag tagit med en takt för mkt av andra bryggan, det ska klippa till refräng efter "på många år". Fixar senare.
Eddi:
Ja jag tycker den blev bättre med en refräng och lite mer info om vad som hände. Refrängen är lite lam på nåt sätt som jag inte kan sätta fingret på är det 16-delar jag saknar kanske eller någon matta eller så - ska lyssna igen.
tigersoul:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.10.2012, 14:31:39 ---Ja jag tycker den blev bättre med en refräng och lite mer info om vad som hände. Refrängen är lite lam på nåt sätt som jag inte kan sätta fingret på är det 16-delar jag saknar kanske eller någon matta eller så - ska lyssna igen.
--- Slut citat ---
Du jag har exakt samma känsla o kan inte heller bestämma VAD det är, känns som något måste in som avdelar det mer? Först tänkte jag på att lägga om gitarrerna till något hårdare o testade lite med det men det lät skitkonstigt. Har övervägt ett haltande 8beat på hihaten men inte testat det, du vet ... ti-ti ti-ti ti-ti *skrattar*
Eddi:
--- Citat från: tigersoul skrivet 20.10.2012, 14:34:37 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 20.10.2012, 14:31:39 ---Ja jag tycker den blev bättre med en refräng och lite mer info om vad som hände. Refrängen är lite lam på nåt sätt som jag inte kan sätta fingret på är det 16-delar jag saknar kanske eller någon matta eller så - ska lyssna igen.
--- Slut citat ---
Du jag har exakt samma känsla o kan inte heller bestämma VAD det är, känns som något måste in som avdelar det mer? Först tänkte jag på att lägga om gitarrerna till något hårdare o testade lite med det men det lät skitkonstigt. Har övervägt ett haltande 8beat på hihaten men inte testat det, du vet ... ti-ti ti-ti ti-ti *skrattar*
--- Slut citat ---
Jo men jag tror ern sådan subtil förändring gör sig. Testa.
tigersoul:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.10.2012, 14:36:14 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 20.10.2012, 14:34:37 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jo men jag tror ern sådan subtil förändring gör sig. Testa.
--- Slut citat ---
Ska titta på det nästa vända i studion, fn är jag istället möbelreparatör... inte precis favorituppgiften! Tänkt mig någon subtil körgrej på vissa fraser i refrängen också.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida