Forum > Färdiga produktioner

Goat Shrine - The opening of the tomb

<< < (3/3)

tsmalmbe:

--- Citat från: Goat Shrine skrivet 24.07.2007, 00:16:55 ---
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 21.07.2007, 23:58:16 ---Kör ut spårena som WAV-filer så gör jag en mix (om du inte har projektet i Cubase 1-2-3?). Detta är bra, men mixen är ... vad den är.

--- Slut citat ---

Jag har projektet i Cubase 3. Behöver du inte WAV ändå?

--- Slut citat ---

Då är det lite enklare: rensa upp (ta bort oanvända filer från poolen), frys midispåren, och packa hela projektfoldern. Sen kan du skicka den till mig. Det BORDE fungera bra på det sättet, det inkluderar då alla freezefiler och wavfiler som behövs.

djonas:
Den mitten panorerade gitarren i början som spelar själv är asgrym! Riktigt coolt lirat...låter nästan programmerat.
Skum låt i övrigt, men ett par finesser hörs är och där...annars var det nog lite i mörkaste laget för min del.  :rolleyes:
Mvh / djonas

Dividend:
Ganska lustig sak. Gillar den knäppa gitarren. Hör dock inte vad som sägs/sjungs....

Sticker ut. Experimentellt. Gillar :D

Goat Shrine:

--- Citat från: djonas skrivet 28.07.2007, 15:51:44 ---Den mitten panorerade gitarren i början som spelar själv är asgrym! Riktigt coolt lirat...låter nästan programmerat.
Skum låt i övrigt, men ett par finesser hörs är och där...annars var det nog lite i mörkaste laget för min del.  :rolleyes:
Mvh / djonas

--- Slut citat ---

Jag har bara använt en swirl-effekt på gitarren (POD xt). Tack för att du tycker den är skum och mörk :D. Kommer att göra ännu skummare låtar snart!

Goat Shrine:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.07.2007, 17:57:58 ---Ganska lustig sak. Gillar den knäppa gitarren. Hör dock inte vad som sägs/sjungs....

Sticker ut. Experimentellt. Gillar :D

--- Slut citat ---

Tack.För.Det. :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion