Forum > Demolåtar

Cause we've ended as lovers (cover)

<< < (3/4) > >>

bjurte:
Duktigt spelad och framförd,men Träälig låt.. ;)

Wernborg:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.10.2012, 00:28:43 ---Då jag hör henne sjunga tänker jag att Barbra Streisand också skulle kunna göra den rättvisa.
Snirklig och fin melodi det här!

--- Slut citat ---
Du får tipsa henne på nästa julfest. Det skulle jag vilja höra också.

--- Citat från: bjurte skrivet 15.10.2012, 00:56:23 ---Duktigt spelad och framförd,men Träälig låt.. ;)

--- Slut citat ---
Tnx.

Att det skulle vara en trälig låt kan jag ju såklart inte hålla med om, annars hade jag ju inte spelat in den. :angry:

:D

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 15.10.2012, 11:20:17 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 15.10.2012, 00:28:43 ---Då jag hör henne sjunga tänker jag att Barbra Streisand också skulle kunna göra den rättvisa.
Snirklig och fin melodi det här!

--- Slut citat ---
Du får tipsa henne på nästa julfest. Det skulle jag vilja höra också.

--- Slut citat ---

Ska försöka komma ihåg det. Brukar ju gilla att dansa med gamla tanter också och henne ska jag verkligen bjuda upp om hon kommer ...

egghuvud:
Sånt här är du ju riktigt bra på. Några småsaker kanske jag tänker på. trummorna är lite veka och torra. Kanske en loiten spark uppåt i ljudbilden ev liter mer rum eller kompressor. Sedan skulle jag  nog säga att jag är nästan mest imponerad av pianospelet och basen som är riktigt bra. Att du kan spela gitarr visste jag ju redan.  :)
Kanske skulle gitarren låtit de andra instrumenten glänsa en stund också och inte spela med hela tiden så, att det blev lite mer luft i arrángemanget.

Bass:
Herregud va bra!!!! Jävligt fint gitarrlir =)
Hur har du lirat in gitarren? Ge mig dina gitarrskills?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion