Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Rock the world ft. MaxB

<< < (9/10) > >>

Eddi:
Ok så det var mastra du ville göra jag trodde jag skulle få en bunta med råd - men det här blev ju klart mycket bättre.

Skulle vara kul att veta vad du har använt för att få till det så här bra. Gissar på multikompressor med multi eq och limiters.

Nu vet jag inte riktigt hur det blir med MaxB´s gårdssysslor vs. guraspelande på denna - men ligger erbjudandet kvar så får du gärna mastra resultatet för min del. Det hörs att dina öron är intakta :D Tack så länge Micke snyggt jobbat.

Håkan Nilsson:
Kul låt, kul gitarrer. Lite väl smällig virvel o sången kunde komprimeras mer. Men va fan spela roll egentligen...

Dividend:
Jo, men det låter schysst!

Jag hookas aldrig riktigt i låten, men "solot" är riktigt bra!

Sen sjunger du ju bättre än för nåt år sen, det gör låtarna mer njutbara...

Marruschkka:
Bra rock-ös här Eddi! Snygga gitarrer och jag tycker din sång låter mycket bättre nu, jättebra ju :P

Mixningstips har jag inga, men HM verkar ha en del substans här i sina synpunkter, när jag lyssnar på den mixen så blir allt mer distinkt.

Säkert en smaksak oxå.

Kul låt!

/Marre

Eddi:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 01.11.2012, 15:49:19 ---Kul låt, kul gitarrer. Lite väl smällig virvel o sången kunde komprimeras mer. Men va fan spela roll egentligen...

--- Slut citat ---
Nä spelar ingen roll Håkan det hörs i alla fall Tack för tyck :D

--- Citat från: Dividend skrivet 01.11.2012, 17:06:23 ---
Jo, men det låter schysst!

Jag hookas aldrig riktigt i låten, men "solot" är riktigt bra!

Sen sjunger du ju bättre än för nåt år sen, det gör låtarna mer njutbara...

--- Slut citat ---
Kul att du upplever det som så Div och det är nog så att jag har utvecklats lite stort tack för tyck :D

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.11.2012, 17:08:15 ---Bra rock-ös här Eddi! Snygga gitarrer och jag tycker din sång låter mycket bättre nu, jättebra ju :P

Mixningstips har jag inga, men HM verkar ha en del substans här i sina synpunkter, när jag lyssnar på den mixen så blir allt mer distinkt.

Säkert en smaksak oxå.

Kul låt!

/Marre

--- Slut citat ---
Tack för tyck Marre :D

Flyttar över denna till färdiga känns klar liksom B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion