Forum > Demolåtar

pxm - "Rock"

<< < (5/8) > >>

pxm:
Tack, Asti - tycker också att det blir spännande... :)
Som det ser ut just nu kommer det att ta ung. 3 veckor innan
jag samlat alla filerna....

mvh

pxm:
Jocke, fick midifilerna att fungera. Harmonierna ligger rätt, det är inget fel att de, som i en midifil är glidande äver sista slaget i taktaen samt över första slaget i nästa takt....Det är medvetet och skall vara så.......om ingen vill, av någon bra anledning ändra på det....Då lyssnar jag....det här är ju bara en slask för den riktiga låten så den kan ändras....

mvh

Jocke:

--- Citat från: pxm skrivet 13.10.2012, 20:02:01 ---Jocke, fick midifilerna att fungera. Harmonierna ligger rätt, det är inget fel att de, som i en midifil är glidande äver sista slaget i taktaen samt över första slaget i nästa takt....Det är medvetet och skall vara så.......om ingen vill, av någon bra anledning ändra på det....Då lyssnar jag....det här är ju bara en slask för den riktiga låten så den kan ändras....

mvh

--- Slut citat ---

OK - då inväntar vi lite spår från dina andra colaboratörer ^^ så får vi se om det fortfarande funkar sedan eller om något behöver ändras för att det ska klaffa! ;-)

Niklas_J_Blixt:
Sitter och skickar mina filer i detta nu! Jag kan bara säga att det här var galet :rolleyes: Ska bli intressant att hör hur det blir när alla instrument är mixade. :D

pxm:
Härligt att höra ,Niklas !!! :)
Du är en klippa !!!!
 Tycker också att det blir spännande att höra - jag kommer inte att spela något själv
i den här, eller mixa......
Men jag försökte ge en liten utmaning för alla inblandade.... :)

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion