Forum > Demolåtar

Bassel - Now that shes gone (nu med livebas)

<< < (7/9) > >>

Tokai:
Lyssnar på den nedersta versionen av de nya (med nya basen). Tycker sången kommer fram bättre där. Det är ju ingen brist på reverb, men ska väl så vara i den här genren. Låter kanonbra. Sången extraordinär. Låten som sådan är väl genomsnittlig i mitt tycke.
Du är ju inte direkt ny här men har nog aldrig hört dig förut, ingen duvunge precis.

Bass:

--- Citat från: Tokai skrivet 09.10.2012, 18:03:10 ---Lyssnar på den nedersta versionen av de nya (med nya basen). Tycker sången kommer fram bättre där. Det är ju ingen brist på reverb, men ska väl så vara i den här genren. Låter kanonbra. Sången extraordinär. Låten som sådan är väl genomsnittlig i mitt tycke.
Du är ju inte direkt ny här men har nog aldrig hört dig förut, ingen duvunge precis.

--- Slut citat ---

Tack =) Fina ord ^^

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.10.2012, 12:00:52 ---Jag håller med Max,det låter kanon.Båda verrarna går hem hos mig.

Mike

--- Slut citat ---

Skysst, fattar bara inte varför det låter sisådär i min bil.. där allt annat låter brutalt bra.

--- Citat från: MaxB skrivet 09.10.2012, 07:49:59 ---Jag har inte så känsliga öron/lyssning att jag hör skillnad. Det låter bra här!

--- Slut citat ---

Tack för lyssningen Max!
Får ge mig haha låter det skysst ska man inte riva för mycket i det ^^

Har i och för sig härliga trummor på gång här också!

Jocke:
Det tar sig! :) Tycker fortfarande att sången ligger lite långt bak dock...^^

Bass:

--- Citat från: Jocke skrivet 11.10.2012, 15:55:17 ---Det tar sig! :) Tycker fortfarande att sången ligger lite långt bak dock...^^

--- Slut citat ---

Vafaaan  :lol: :lol:
Nej, men det är lite lustigt. Har en vän som la sång på denna (jävligt bra förövrigt) och då va det lättare att dra upp sången haha

Ola:
låter toppen
inget att klaga på

Mvh Ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion