Forum > Demolåtar
Nån som vill lägga bas på en låt?
Bass:
--- Citat från: MaxB skrivet 30.09.2012, 23:19:05 ---Det här stycket låter braaa!
--- Slut citat ---
Kul! Hur är mixen tycker du? Har ärligt försökt och det låter vettigt i mina lurar.. men går jag över till billigare lurar låter det apa och samma med iphonen+lurar
Bribedant:
Det låter bara skitbra. Limma fast reglarna B)
Möjligen kan du behöva slipa av nån db i diskanten på gurorna när sånger kommer till.
MaxB:
--- Citat från: Bass skrivet 01.10.2012, 00:24:47 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 30.09.2012, 23:19:05 ---Det här stycket låter braaa!
--- Slut citat ---
Kul! Hur är mixen tycker du? Har ärligt försökt och det låter vettigt i mina lurar.. men går jag över till billigare lurar låter det apa och samma med iphonen+lurar
--- Slut citat ---
Jag har bara gjort ett test, det hårdaste testet av alla - lyssnat på laptopens egna högtalare. I en sån lyssningsmiljö (laptop, telefonens högtalare) får mixen godkänt.
Bass:
--- Citat från: Bribedant skrivet 01.10.2012, 00:50:37 ---Det låter bara skitbra. Limma fast reglarna B)
Möjligen kan du behöva slipa av nån db i diskanten på gurorna när sånger kommer till.
--- Slut citat ---
^
För sent! Har redan pillat igen.. =)
Max. Kanon att det verkar fungera även där. Väntar med spänning på riktig bas som verkar vara på väg in ^^
[mp3=200,20,0,center]http://bassel.se/music/newmusic/3-NowshesGone121001.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida