Forum > Demolåtar
mahan - THE EMU SHIP
mahan:
--- Citat från: Fidden skrivet 06.07.2007, 19:14:02 ---Haha, hoppas emu fick höra denna innan han drog ut till sommarstugan :D
Den här kommer jag höra på mer än en gång, mest för att komma på vad jag egentligen tycker om den. Det blir en aldeles vansinnig krock mellan erasure och nån slags gubbrock med gitarren. Och så en sång som faktiskt funkar riktigt bra (känns nästan lite DM a'la master and servant) och en text som gör att jag får ont i magen av garv :D
Det är en tunn linje mellan succe och fiasko här känner jag, men just nu lutar det absolut åt SUCCE! :D
Edit: Förresten, om Johnny Cash skulle gjort synth, hade det låtit precis såhär!
--- Slut citat ---
En alldeles härlig kommentar Fidden!
Detta menat kankse som humorpop, men okei har lyssnat själv några gånger o låter ganska skojt. Sången, faktiskt tryckte på recordknappen och lät orden komma som dom kom :D
Det är ganska kul med sånhär lite experimentell, confusing musisering, många blir förvirrade! ;)
tackar för lyssning, får lyssna fler gånger till samma pris :D :lol:
h. JOhan
mahan:
--- Citat från: Fidden skrivet 06.07.2007, 19:14:02 ---Edit: Förresten, om Johnny Cash skulle gjort synth, hade det låtit precis såhär!
--- Slut citat ---
Skulle hjärna vilja veta vinklingen till the prisonman Johnny Cash, låter intressant :D
Emulator:
Nej! :angry: Emu hann inte lyssna...ber att få återkomma :D
Wernborg:
:lol:
Härligt.
Erasure har tagit in Ace Frehley på gitarr och Frank Zappa på sång.
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 06.07.2007, 21:30:49 ---Nej! :angry: Emu hann inte lyssna...ber att få återkomma :D
--- Slut citat ---
Dear EMU!
Ber att få meddela att denna låt väntar på dig for ever after, it´s dedicated for you man :D
h. JOhan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida