Forum > Demolåtar
Asti - Sjukhussängar och dropp
Eddi:
Gillar låten - saknar nåt - kanske kongas?
Borttagen eftersom Asti inte var ute efter kongas
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.09.2012, 22:54:25 ---Gillar låten - saknar nåt - kanske kongas?
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/AstiKongas.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Jag är tacksam för förslaget, men om det ska vara något rytminstrument alls
tror jag mer på något mer diskret "scratchande" ljud, som t.ex vispar eller ägg......(sockerkaka? :))
Som sagt, uppskattar ditt bidrag, men congas/bongos känns för mig inte riktigt rätt.
/Asti
Clemens:
Du skriver fantastiskt bra texter! Låter bra om det mesta, så inga klagomål :D. Tycker den känns färdig, saknar inget! /C
Asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 30.09.2012, 13:00:11 ---Du skriver fantastiskt bra texter! Låter bra om det mesta, så inga klagomål :D. Tycker den känns färdig, saknar inget! /C
--- Slut citat ---
Tyvärr har jag ju inte skrivit denna texten! Det är min son Nicklas som gjort det! :)
Men roligt att du tycker det låter bra och känns färdigt!
Tack för din kommentar!
/Asti
Clemens:
--- Citat från: Asti skrivet 30.09.2012, 13:42:56 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 30.09.2012, 13:00:11 ---Du skriver fantastiskt bra texter! Låter bra om det mesta, så inga klagomål :D. Tycker den känns färdig, saknar inget! /C
--- Slut citat ---
Tyvärr har jag ju inte skrivit denna texten! Det är min son Nicklas som gjort det! :)
Men roligt att du tycker det låter bra och känns färdigt!
Tack för din kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Ja..skulle just ändra men du hann före, grymt kul med en son som för traditionen vidare, å lika bra som pappa! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida