Jådå,låter bra,modernt och farligt..

Kan det blir lite trääligt i längden med ett 'B moll' rakt igenom...
Men visst lyssnar man med spänning igenom hela moset.. 
Härligt. Tror vi båda gillar effekten/spänningen med att låta det hela ligga kvar och stampa. Tanken är att det är en introduktion, som sätter stämningen och soundet. Vi har flera andra låtar som är mer traditionella.
Häftigt 
Lite för modern låda för mig kanske - önskar en kontrast med panflöjt eller nåt.
Ett mos man vill följa dock.
Det kommer nog bli mörkt, vemodigt, maskinellt och metalliskt i en ända kakofoni, we like that

Panflöjt not so much.
Cool, jag satt och arbetade och glömde bort vad jag hade i lurarna och försvann in i en TV-serie, nån deckare eller annat äventyrligt, där det här är backtracket, Typ Miami Vice eller vad serierna heter nuförtiden. Det här är en rörig scen med mycket stökiga människor.
Grymt att det är både putsat och opolerat!
Det blir nog lite filmiskt och episkt, som du beskriver. Det kommer definitivt inte bli några radiolåtar på 3 min
Bra. Fortsätt.
Tack, vi kommer nog jobba på under hösten.
Intro till CSI om 3 säsonger? Eller kanske ett äventyrsprogram... Gillar vocals när de kommer igång, kanske lite rörigt med guran o allt strax efter, skulle städa lite i ljudbilden där kanske känns som mkt blir mer o då för mkt. VOcals som följer drunknar totalt. Annars riktigt bra!
Tackar! Vi kommer städa och mixa allt. Det mesta är slaskat nu, en första demo helt enkelt.
Låter spännande men rap och sång hörs ju knappt. Är det meningen? Visst förstår jag tanken att dränka sången i musiken, men den måste ju vara tydlig.
Eftersom jag opererar inom andra områden avsäger jag mig ett tyckande vad gäller övrigt. Det var väl snyggt sagt?
Absolut, vi kommer åtgärda det när vi mixar denna ordentligt. Mest ett utkast nu, vi känner oss fram lite
Jupp bra 
Tack!
Maffigt ljudlandskap med bra driv!
Tycker nog det borde hända något mer harmoniellt sett, men intresset hålls ändå uppe
pga energin och kraften och de snygga instrumentljuden. Tror att det kunde bli suverän filmmusik!
/Asti
Tack Asti, denna låt kommer nog inte bli så varierad i basen, men det är alla andra låtar som vi gjort hittills, detta är mest en introduktion tror vi.