Forum > Demolåtar
Jocke - Dansande grodan feat Mike & Biken...
Jocke:
Edit 121008: Allt blir inte som man tänkt sig - ibland blir det mycket bättre... Nu dansar grodan! ;-)
Tog ju en liten tur till Skottland och tänkte att det skulle gå att göra något roligare än att skicka vykort eller visa diabilder... I "Best of KR..." fanns en utmärkt låt om whiskey så det är väl ingen idé att utmana... tycker ju inte ens om det!^^ På vägen hem gjorde vi ett stopp i Amsterdam så jag tänkte få ihop något om var man inte dricker kaffe och varför man bör hålla sig till öl... Har inte blivit klar med texten - saknar väl rutin... funderar på om det inte kunde vara fräckt att rappa på funk... ? Refrängen känns lite mycket cocktail ännu...^^
Ja, det är ingen mer än jag inblandad - inte än iaf! ;-)
Girly:
Funky groove :)
Vid 1.39 tycker jag det känns som om ekot av pianot ligger en liten aning i ofas (kommer in lite sent).
Blir kul att höra fortsättningen... med rapp/sång.
Lena
Eddi:
Inte varje dag man hör en Jocke-låt kul. Man hör ju att det är en Holländsk hit på gång här :D
Även om kvacket var roligt så tycker jag ankan tar lite för mycket plats och elackingen borde fram mera liksom pianot. men den här jobbar du väl vidare på så det ska bli kul att följa.
Jocke:
Tack för tyck!
Visst borde det vara mer gitarr... fast en del kvack blir det ju - många kanaler i Amsterdam... :P Ska nog ta och jobba vidare med texten så får vi se - kan ta ett tag - håll ut! ;-D
bjurte:
Kalle är det du ?? :rolleyes:
Jo mycket ankor ere,svänger på bra tycker jag fast det blir ju lite enahanda tradigt utan sång o melodi..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida