Forum > Färdiga produktioner

Ricardo - Dance, Kill, Move

<< < (3/4) > >>

Burnin Sven:
Jo jag gillar sånt här oxå och den här förmodligen riktigt skitbra och helrätt på ett dansgolv och jag tycker den är bra kort sagt. Som "normal" lyssnings låt blir det nog lite för långa partier med repetition där det visserligen kommer in nytt som gör att det bryter och blir spännande. Ett lätt sätt att lyfta den ända upp vore att stoppa dit en sån där sugande exstatiskt eggande basgång som ett slags crecendo läge här och där på passande ställen, inget syntljud utan mer åt elbashållet. Tror det skulle ge ett jäkla maxläge och tryck till låten och ett naturligt klimax och även ge ett intryck av mer variation. Men jag gammelgubben skulle inte ha några problem att djumpa loss till den här i en robotwalkskuttande freestyle  :D
Göran

DjViss:
Tja,

Det här var najs..kul med lite mer elektronisk muzak här på forumet!
kanske inte låten man sätter igång förfesten till men mycket väl en fet låt för dansgolvet på en halvdekadent eletroklubb. Basljudet är fett och pskypartiet runt 2:40 sitter bra.

Hi-hatsen är farliga för öronen nästan :)

Bra och genomarbetat låt och jag ser fram emot fler produktioner från dig. Du

Pazo:
Fina ord!
tack gubbar! :wub:

idf:
såja..nu pratar jag äntligen..  ^_^

det här är som alltid annars i pazo´s regi jädrans bra. jag gillar de schyssta 808samplingarna, och riktigt snygga vokalgrejjer du har fått till.. snygga pumpningar, och schyssta småglitchar på ride o sånt, baskaggen hade du nog kunnat få fram lite mer studs i istället för ren 909kagge, eller vad det nu kan vara..!!! :)

Pazo:
Faktiskt bara 505 och 909, enda saken från 808 är clapen. :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion