Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike/Roffe/Janne - Sweet lies
Jocke:
Trodde de förbjudit rökning på lokal... här får man ju skära sig igenom...! ;- Gött detta! :)
Marruschkka:
:wub: :wub:
Nu jäddrarns...så slog det till med din fenomenala sång här Mike, fullständigt toksväng..just adore!
Jag säjer bara som förslag här: OM ni skulle vilja ha lite doo wapp wapp ljusa körstämmor i bakgrunden, mot slutet då, så säj till bara, I´m ready!
;)
/Marre
Bass:
Så brutalt skysst detta!
MaxB:
Det svänger katt om det här - Scat cat!
Skönt mix med raspig, fin sång, saxofon och nice feel från övriga instrumentalister!
Gillas!
Harmonica mike:
Mera comments,jag bara älskar KR :)
Jocke:
Thnx man.Kul att du diggar
Maria:
Tack Maria,kul att du gillar.Inte min gata det här men man utvecklas om man provar nåt nytt.Jag skall kolla på din ide´ senare idag..
Bass:
Kul att höra,vi diggar vidare :)
Max:
Thanx man för tycket å digget.Roffe drog upp riktlinjerna med sin sköna sax.Jag funderade lite på låten under min spanien tripp,hur jag skulle kunna förvalta allt..Sedan när jag nådde datan igen så satte jag det utifrån de grejer jag nynnat in i mobilen.Tur man inte har en laptop,det skulle inte uppskattas på semestrarna av den äkta hälften :D
#################################
Vad glad jag blir när jag läser vad som skrivs om mitt och Roffes collab.Må ljuset lysa över era själar..
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida