Forum > Demolåtar

mahan - Harrys Car

<< < (2/3) > >>

hawk:
tjaba

skönt sväng mahan.tyvärr tycker jag sången är lite otydlig men det kanske är meningen.det här fungerar ju lika bra på en rökig saloon som i bengtfors folkets park.skillnaden är hårfin.men låten är bra

MVH Conny

mahan:

--- Citat från: hawk skrivet 04.07.2007, 00:39:44 ---tjaba

skönt sväng mahan.tyvärr tycker jag sången är lite otydlig men det kanske är meningen.det här fungerar ju lika bra på en rökig saloon som i bengtfors folkets park.skillnaden är hårfin.men låten är bra

MVH Conny

--- Slut citat ---

Jou man thankx!

Sången är otydlig ty här e de frågan om kriminella ting,
"riding very far in Harrys pink stolen car"
så det är nog bäst att hålla tyst om såna saker.

Jisses vilka förklaringar, dålig mix är dålig mix, men tyvärr så är spåren spårlöst försvunna så vi får bara gissa vad som hände sen :D :lol:

Tackar för lyssning o kul att det gillas :)

h. JOhan

Harmonica mike:
Tjena.
Funkar bra detta! Svänger ju! Sången är lite otydlig som redan nämnts,i övrigt bra.
Country funkar på forumet helt klart...Får nog tota ihop nåt framöver...Lite Elvis feeling på sången stundtals i utrycket,inte helt fel!

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.07.2007, 13:10:50 ---Tjena.
Funkar bra detta! Svänger ju! Sången är lite otydlig som redan nämnts,i övrigt bra.
Country funkar på forumet helt klart...Får nog tota ihop nåt framöver...Lite Elvis feeling på sången stundtals i utrycket,inte helt fel!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjena Micael!

KUl att du hunnit tillbaka till virtualvärlden, bort från det som kallas sommar och stress :lol: :D :lol:
Då kan vi svarva lite country här, tyckte nog nån annan åxå tyckte.

Här e nog för hett i studion för att kunna vara kreativ, åker strax ut på Finska viken en sväng

Tack för lyssning o komment :)

h.  JOhan

DjViss:
Galen musik :)

Men lättlyssnat och lättsamt, riktigt svängigt och glatt. Dom där 2:44 gled förbi och jag hann bara skriva två meningar så me andra ord fångar den min uppmärksamhet. Nu har jag ingen mapp för nerladdad på musik på jobbdatorn men hade jag det hade den gott platsat i KR-party mappen.  :lol:

Sköna gitarrutsvävanden förresten!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion