Forum > Demolåtar

mahan - BE ON THE TRAIN

<< < (2/4) > >>

Roffe H:
Jag tycker inte gitarrspelet verkar vara så  mycket din "svaga sida", bara att du kunde bjussa på ett något litet längre solo.

mvh Roffe H  :)

tigersoul:
Bakofram eller framobak spelar ju ingen roll bara det blir bra i slutänden, skönt du har ett snabbt workflow. Det saknar jag ibland då man kan sitta o treva med "skitsaker". Samma pluggar är ju bra, när de låter bra, finns ingen orsak att vara en pluggh--a bara för att man kan ;)

hogge:
Snyggt lirat & ylat.. Bra drag.. Vad låten beträffar så fastnade jag inte direkt, men det kanske kommer om jag får lyssna lite till..

MaxB:
Kul att du är så produktiv nu, Mahan. Det är ett bra drag i låten och bra instrument och sång vilket är ditt signum. Låten i sig är dock inte spännande i mina öron men det överlever du!  :D

mahan:

--- Citat från: Roffe H skrivet 10.09.2012, 16:38:50 ---Jag tycker inte gitarrspelet verkar vara så  mycket din "svaga sida", bara att du kunde bjussa på ett något litet längre solo.
mvh Roffe H  :)

--- Slut citat ---

Tjou Roffe!
Alla strängar brast och styrkaren brann upp så nu finns det bara ett plektrum kvar... jamen näe, det lyckades jag ju tappa bort här, detta är väl en godtagen förklaring till uteblivna solon, eller  :P
Ska väl göra ett kör, om inte nån annan anmäler sig

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion