Forum > Demolåtar

mahan - BE ON THE TRAIN

<< < (4/4)

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.09.2012, 06:01:55 ---Bra lirat Johan och bra mixat.
Låten,ja inte direkt mina hem t(r)akter..men gott sväng och bra inlevelse i sången.37 grader i badbaljan låter härligt..Nästan som i Spanien då :)
Rocka på!
Mike

--- Slut citat ---

Takkar Mike!
Får hoppas att det är lika varmt i Espanja, hör av dig när ni e tebaka!

--- Citat från: Eddi skrivet 14.09.2012, 19:30:06 ---Den här har jag lyssnat på flera gånger nu och visst sätter den sig. Bra ljud rakt över och bra mix. Fantastiskt att du roddar ihop den på ett par timmar samtidigt som jag är med på hur det gått till. Och jorå den blir bara bättre ju mer man lyssnar. Det finns ju inte plats för solo heller fullt ös hela tiden. Inga nits härifrån :D

--- Slut citat ---
Tjou Eddi, ibland tar det en evighet att tråckla ihop en låt men sen när allt sitter som det ska så går det undan! Kul att det gillas, TACK!
(ska dra igång sommarvisan ännu i kväll)

--- Citat från: Tokai skrivet 14.09.2012, 23:09:31 ---Tycker känna igen lite av Owner of a Lonely Heart, fast inte så sofistikerat.
Vet inte om jag gillar det här nötande, det är liksom på hela tiden.
Den gamle tyske filosofen Friedrich Hegel kom på det här med dialektik, motsatsförhållanden som till slut bildar en enhet, som i sin tur skapar nya motsättningar...
Alltså ska det vara ös, så måste det till dess motsats, annars har inte ös någon betydelse
Slut på lektionen.
Ni kan gå hem nu
Men stanna kvar Mahan...

--- Slut citat ---
Tjou Tokai!
Det var en mycket bra lektion, och det stämmer nog det som du och herr Hegel säger, motsättningar behövs men ibland när det går undan i musiksvarven så glömms det lätt bort hur man ska svarva ihop hit-greijer.
TAck för lyssning o bra respond!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion