Forum > Demolåtar

mahan - BE ON THE TRAIN

<< < (3/4) > >>

mahan:

--- Citat från: hogge skrivet 11.09.2012, 22:41:53 ---Snyggt lirat & ylat.. Bra drag.. Vad låten beträffar så fastnade jag inte direkt, men det kanske kommer om jag får lyssna lite till..

--- Slut citat ---

Takkar Hogge, du har nu endast 273589238 lyssningar kvar så ta vara på dom! :D
Kul att du lyssnar o kommenterar, ska försöka följa i samma spår.

h.   jmohan

mahan:

--- Citat från: MaxB skrivet 12.09.2012, 10:22:07 ---Kul att du är så produktiv nu, Mahan. Det är ett bra drag i låten och bra instrument och sång vilket är ditt signum. Låten i sig är dock inte spännande i mina öron men det överlever du!  :D

--- Slut citat ---

Tjou Maxen
Jo serru, detta hör till kategorin "barntillåtet" så det får väl inta vara så spännande! :rolleyes:
Sku ju kunna sätta in lite text alá Jetaimee eller vad den stönlåten hette på förra årtusendet, då kunde ju låten få helt ny karaktär... tror jag
Tack för lyssningen o comments

h.   johan

Harmonica mike:
Bra lirat Johan och bra mixat.

Låten,ja inte direkt mina hem t(r)akter..men gott sväng och bra inlevelse i sången.37 grader i badbaljan låter härligt..Nästan som i Spanien då :)

Rocka på!

Mike

Eddi:
Den här har jag lyssnat på flera gånger nu och visst sätter den sig. Bra ljud rakt över och bra mix. Fantastiskt att du roddar ihop den på ett par timmar samtidigt som jag är med på hur det gått till. Och jorå den blir bara bättre ju mer man lyssnar. Det finns ju inte plats för solo heller fullt ös hela tiden. Inga nits härifrån :D

Tokai:
Tycker känna igen lite av Owner of a Lonely Heart, fast inte så sofistikerat.
Vet inte om jag gillar det här nötande, det är liksom på hela tiden.
Den gamle tyske filosofen Friedrich Hegel kom på det här med dialektik, motsatsförhållanden som till slut bildar en enhet, som i sin tur skapar nya motsättningar...
Alltså ska det vara ös, så måste det till dess motsats, annars har inte ös någon betydelse
Slut på lektionen.
Ni kan gå hem nu
Men stanna kvar Mahan...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion