Forum > Demolåtar
cykeln - Takin it ez
equality:
Hur fasen fick du in honom där? :D Häftigt att höra hur uppföljaren till The Way It Is växer fram. Lite hackigt kvantiserat nu men mycket njutbart. Dock: kan du inte sjunga gurastämman i stället?
mahan:
Tjou!
Så Cykeln gick till puben, med det menar jag att du kunde lägga salong/club/liten sal reverb på detta så kunde det kanske bli mer rätt känsla i låten.
Vet ju inte vem den där BH:n är... nån plugg eller nåt annat tilltugg månne? Men bra fint har han ju klarat din "beställning# om jag förstod saken rätt.
Som sådan svänger ju låten gött men som helhet måste det nog hända nåt mer. Du mutade gitarristen så ligger väl nära till hands att skjuta pia nisten :D
Lite sax och klarinett kunde låte schysst, bara att jobba lite till.
h. johan
Girly:
--- Citat från: mahan skrivet 09.09.2012, 23:38:52 ---
Vet ju inte vem den där BH:n är... nån plugg eller nåt annat tilltugg månne?
--- Slut citat ---
For you Mahan :)
Roffe H:
Tycker det var synd att gitarrerna försvann helt, men de kanske kommer tillbaks igen? Tycker det blir för mycket "bara piano" nu...annars fin-fin låt och arr. Fortfarande nåt att bygga på, kanske lite sång också, knappast bröt...
mvh Roffe H :)
hogge:
Det jag skriver nu har säkert redan skrivits? har inte hunnit läsa igenom tråden..
Jag gillar pianoliret jättemycket. Bra drag i fingrarna där. Visst kommer det nån knasig ton här & där. men slipa lite på det & lägg på en sångslinga så är den i hamn...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida