Forum > Färdiga produktioner
RRR - Svart Materia
Eddi:
Thnx Roffe för bra tyck :D
Nu har denna vandrat igenom mixen en gång till och fått lite automatiseringar på gitarr, regn, orgel och lite höjd sångrefräng.
Hoppas mix 2 smakar bättre. Finns här nedan lixom i första posten.
MaxB:
Gunga på. Det är ett ganska relaxat gung här. Jag upplever vissa av gitarrerna otajta men kan inte precisera speciellt var. Inte så förtjust i vissa av riffen och solospelet på slutet på gitarren heller.
Kanske finns andra piggare gitarrer att använda?
equality:
Kommenterad förut av utd. Hänt en hel del med mixen till det bättre. Låter Electric Banana Band och Dag Vag. Mixen väl mycket komprimerad? Gillar låten som har en stark refräng och det är drag i liret.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.09.2012, 12:52:06 ---Gunga på. Det är ett ganska relaxat gung här. Jag upplever vissa av gitarrerna otajta men kan inte precisera speciellt var. Inte så förtjust i vissa av riffen och solospelet på slutet på gitarren heller.
Kanske finns andra piggare gitarrer att använda?
--- Slut citat ---
Nja nej det finns inga ytterligare filer med din Rustacaster jag fick tre och alla är med.
--- Citat från: equality skrivet 18.09.2012, 23:39:06 ---Kommenterad förut av utd. Hänt en hel del med mixen till det bättre. Låter Electric Banana Band och Dag Vag. Mixen väl mycket komprimerad? Gillar låten som har en stark refräng och det är drag i liret.
--- Slut citat ---
Är den för komprimerad? Nja va? Ska lyssna i morron.
Tack för återbesök EQ uppskattas :D
cykeln:
Oh I see that you been busy in the mixerrum - and I like it!
Det var en clever pryl att köra teh lyricks in google translate
och snabbkursen i svensk sång obviously did work out fine
Sure to plats i bestof
/Bikuse
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida