Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Yore driving me wild
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.09.2012, 10:07:37 ---Tjabba boys.
Det här var kul att höra efter tre månaders musikcelibat ute i skogen där jag saknar allt det moderna inkl. el..
Mixen tycker jag funkar fint då jag lyssnade på den fixade verren.
Liret,ja kanske lite för mycket "Jaco P." på basen,,bra lirat men det flyttar fokus från låt sång i mina öron - nu gnäller jag inget mer.
Bra collab och kul att höra som sagt.
Hattarna,ja dom har inte torkat än efter alla blöta fester(jag menar regnet då) - så ni får klara er med fyra luvor :P
Mike
--- Slut citat ---
Tack för de 4 hattarna. Du är inte den 1a som kommenterar basgången - ska ta mig en funderare på den...men jag gillar den egentligen som sagt.
Jaco Pastorius är väl inte fy skam :)
Ha det
Gurano
tigersoul:
Det låter bättre nu, men det finns fortfarande passager där kören känns väldigt off. Kanske är inte pitch bra nog, kanske är stämmorna för grötiga tillsammans, men något låter väldigt off i mina öron på vissa platser där det är som mest på gång. Andra platser låter nu helt okej. Runt 100 får jag fortfarande "två låtar samtidigt" känslan. kanske bara jag *skrattar*
Roffe H:
Jättefin låt. Sextiotalsvibbar, Simon and Garfunkel är inte så dumt...
Sången och kanske mest stämmorna blir för starka , men de är snygga, skön sång, kul! B)
Skulle vilja se texten (om den är färdig)
mvh Roffe H :)
Gurano:
--- Citat från: tigersoul skrivet 05.09.2012, 00:10:19 ---Det låter bättre nu, men det finns fortfarande passager där kören känns väldigt off. Kanske är inte pitch bra nog, kanske är stämmorna för grötiga tillsammans, men något låter väldigt off i mina öron på vissa platser där det är som mest på gång. Andra platser låter nu helt okej. Runt 100 får jag fortfarande "två låtar samtidigt" känslan. kanske bara jag *skrattar*
--- Slut citat ---
Tack för dina tankar, men nu får denna låt vila lite i mitt bibliotek
--- Citat från: Roffe H skrivet 09.09.2012, 00:40:37 ---Jättefin låt. Sextiotalsvibbar, Simon and Garfunkel är inte så dumt...
Sången och kanske mest stämmorna blir för starka , men de är snygga, skön sång, kul! B)
Skulle vilja se texten (om den är färdig)
mvh Roffe H :)
--- Slut citat ---
Tack för dina tankar - ska ha dem i åtanke vid nästa mixtillfälle
Tack båda
Gurano
equality:
Kinesstuk på ett överraskande och positivt sätt. Skönt luftigt arr med bra framförande. Bra låt helt enkelt. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida