Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Yore driving me wild
Gurano:
Hej
Under helgen har Asti lagt en ovanligt positiv sångtext på mitt alster :)
Vi tar tacksamt emot era tankar och synpunkter.
Sättning:
Trumma - Gurano
Elgura - Gurano
Bas - Gurano
Synthar - Gurano
Sång & kör - Asti
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Asti_YourDrivingMeWild.mp3[/mp3]
Eddi:
Ojdå ett colab som påminner liite om Simon & Garfunkel på nåt sätt. Intressant och liiite för mycket samtidigt på nåt sätt. för det mesta positivt och livsbejakande. Intressant som sagt.
MaxB:
Gurano, här överraskas jag av att ditt arr är luftigare än jag är van vid. Kul med samarbetet med Asti också. Jag vet inte vad det är men nånting ger mig en upplevelse som inte bara är positiv med sången, vet inte vad det är, får lyssna fler gånger för att förstå.
Skönt spel på instrumenten!
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.09.2012, 01:19:07 ---Ojdå ett colab som påminner liite om Simon & Garfunkel på nåt sätt. Intressant och liiite för mycket samtidigt på nåt sätt. för det mesta positivt och livsbejakande. Intressant som sagt.
--- Slut citat ---
Kul att du diggar...det mesta i alla fall :)
--- Citat från: MaxB skrivet 03.09.2012, 01:25:30 ---Gurano, här överraskas jag av att ditt arr är luftigare än jag är van vid. Kul med samarbetet med Asti också. Jag vet inte vad det är men nånting ger mig en upplevelse som inte bara är positiv med sången, vet inte vad det är, får lyssna fler gånger för att förstå.
Skönt spel på instrumenten!
--- Slut citat ---
Tja alltid kul att överraska
Går det att precisera...det du inte förstår :D
Gurano
Asti:
Tycker att leadsången i andra delen av refrängen "What can I do...." dränks av kören
och likaledes är kören lite för stark i sticket "I guess I'm....".
Kanske skulle kören utformats på ett annat sätt i endera eller båda partierna...?
"You're driving me wild" delen kanske återkommer för ofta, blir tjatig?
Gillar annars den österländska prägeln på låten och Guranos fina arr.
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida