Forum > Färdiga produktioner
Clemens-Asti-Girly Time Fades Away
Clemens:
--- Citat från: Eddi skrivet 31.08.2012, 20:54:35 ---Fy F*n Va bra 15 stjärnor för den :D
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Asti gjorde ett grymt jobb tillsammans med Girly tycker jag, verkligen nice! :)
Tokai:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.09.2012, 21:37:39 ---Ja, jag blir glad och sporrad av att det finns så mycket bra på kr och eftersom det finns många olika stilar behöver man inte lägga ner bara för att nån annan gör något bra. Jag njuter just nu för att jag fått några riktiga höjdarlåtar till min mp3-spelare, där det här är en. Tack för vad ni gör därute!
--- Slut citat ---
Ska väl inte tolkas så bokstavligt, mer som ett uttryck för en känsla, en kortvarig sådan. Nej tvärtom, när man hör detta sporras man till att bli bättre.
MaxB:
--- Citat från: Tokai skrivet 02.09.2012, 11:28:32 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 01.09.2012, 21:37:39 ---Ja, jag blir glad och sporrad av att det finns så mycket bra på kr och eftersom det finns många olika stilar behöver man inte lägga ner bara för att nån annan gör något bra. Jag njuter just nu för att jag fått några riktiga höjdarlåtar till min mp3-spelare, där det här är en. Tack för vad ni gör därute!
--- Slut citat ---
Ska väl inte tolkas så bokstavligt, mer som ett uttryck för en känsla, en kortvarig sådan. Nej tvärtom, när man hör detta sporras man till att bli bättre.
--- Slut citat ---
Då kan jag sova lugnt igen! :wub:
Clemens:
--- Citat från: Dividend skrivet 01.09.2012, 01:12:07 ---Riktigt bra mixat och skön låt. Bland dina bästa. (Asti får beröm för sångmelodin) Och ljuvligt sjunget av Girly.
Snyggt!
--- Slut citat ---
Skoj! :)
Clemens:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 01.09.2012, 01:23:13 ---Sjukt bra. Stämningsfullt och vackert!
--- Slut citat ---
Tack Markus! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida