Forum > Färdiga produktioner

Clemens-Asti-Girly Time Fades Away

<< < (3/8) > >>

Girly:

--- Citat från: Asti skrivet 01.09.2012, 00:21:14 ---Suverän mix och Girly sjunger så jag får lust att gå och dra nåt gammalt över mig.... :wub:
Väldigt snygga och effektfulla gitarrer av Wernborg dessutom. En ära att få vara med på denna.
/Asti

--- Slut citat ---
Nä, nä inte gå och dra något gammalt över sig här inte...  ;) Jättebra melodi och sång Asti!!! :wub:
Resten håller jag fullständigt med om :). Jag är superglad att jag blev tillfrågad och lägger man sen sina wavefiler i inboxen till Clemens så låter det garanterat bra när det kommer ut!!!  :D
Lena

Tokai:
Detta var fanimej knäckande. Nu är det bara att gå ut fågelskåda eller skaffa sig nån annan hobby. Nåja, jag har väl nånstans en egen liten nisch.
Asbra helt enkelt. Pausen i mitten av låten är som tagen från en instruktionsbok hur man arrar en låt. Plocka ner, bygga upp.
Mest gillar jag de olika sångtyperna, Asti och Girly. Asti med mer skolad engelsk pop och Girly med mer blues i botten. Perfekt kontrast!

PS. Varför går de flesta syntlåtarna i moll? Gjordes väl en del pop med syntar i dur på 80-talet, men generellt sett?

Tillägg: Astis sång borde automatiseras lite bättre, vissa meningar försvinner ibland

tigersoul:

--- Citat från: Tokai skrivet 01.09.2012, 17:01:00 ---Detta var fanimej knäckande. Nu är det bara att gå ut fågelskåda eller skaffa sig nån annan hobby. Nåja, jag har väl nånstans en egen liten nisch.
Asbra helt enkelt. Pausen i mitten av låten är som tagen från en instruktionsbok hur man arrar en låt. Plocka ner, bygga upp.
Mest gillar jag de olika sångtyperna, Asti och Girly. Asti med mer skolad engelsk pop och Girly med mer blues i botten. Perfekt kontrast!

PS. Varför går de flesta syntlåtarna i moll? Gjordes väl en del pop med syntar i dur på 80-talet, men generellt sett?

Tillägg: Astis sång borde automatiseras lite bättre, vissa meningar försvinner ibland

--- Slut citat ---

haha tro mig, när jag kom hit o hade börjat sjunga sedan en månad tillbaka endast kändes det ÄNNU VÄRRE ;) Finns gott om plats för olika sound och idéer och det är ju bra mycket mer nyanserat än bra vs dåligt :P

MaxB:
Ja, jag blir glad och sporrad av att det finns så mycket bra på kr och eftersom det finns många olika stilar behöver man inte lägga ner bara för att nån annan gör något bra. Jag njuter just nu för att jag fått några riktiga höjdarlåtar till min mp3-spelare, där det här är en. Tack för vad ni gör därute!

cykeln:
Höjdare!
(Två stycken på rad samma kväll - imponerade!)
Otoligt läcker ljudbild
Fina insatser av alla till en mycket skön och snygg mix
Kul också med colab både i skrivandet och framförandet!
Guldstjärna i boken!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion