Forum > Demolåtar
zzeb - Demons call
zzeb:
Har laggt ifrån mej Ableton instruktionsboken för ett tag (fd Cubasare). Blev sugen att skapa musik med min nya kompis Ableton. Brukar vanligtvis mumla fram låtar tillsammans med min gitarr innan jag börjar spela in. Men den här gången fick gitarren och basen kopplas in på slutet.
Tacksam för åsikter på vad som kan föra låten framåt. Hade tänkt mej en vers till när jag har skrivit färdigt texten. Den slutar lite abrut nu.
Demons Call
ps. Hoppas jag har laggt upp låten rätt.
equality:
Välkommen hit och vilken debut! Helskön låt som är lätt att gunga med i, mys-soul med en riktig bra refräng. Glömmer för en stund att fina röst är för lågt mixad, vill höra mer av den! Kul arr även om skumt trumljud på virveln(?). Hoppas också på en fortsättning efter 01:50. Så säger vi, kanonbra!
Gurano:
Ja det låter riktigt bra. Håller med Eq om sångens nivå - lite för låg och kanske lite för dov i ljudbilden. Ska trumman/virveln ligga så mycket till vänster? Ser fram emot fortsättningen.
/Gurano
hogge:
Välkommen till KR
Jäääävlar i min lilla låda... Det här var skiiiitbra.. Vilken röst Du har.. Grym!!! Vill höra mycket mer av den rösten känner jag..
Riktigt bra låt också..
MaxB:
Underbart skönt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida