Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Kom Dansa Med Mig.

<< < (2/3) > >>

Rattlesnake:

--- Citat från: Roffe H skrivet 30.08.2012, 15:15:46 ---Stämmorna däremot tycker jag kan vara med.
--- Slut citat ---

Stämman var bra, har jag inga problem med.  :)

--- Citat från: Roffe H skrivet 30.08.2012, 15:15:46 ---Jag lyssnade lite på vad du gjort, jättefint.  Skänklåten (är väl live?) är jättehäftig, påminner om bl.a. Kebnekajse  och Skäggmanslaget. Visst är det väl ”riktig fiol” man hör? Håller just på med en jazzmelodi i "folklig dräkt" där jag spelar altsax och fiol, få se när den dyker upp.

--- Slut citat ---

Det är ett internetsamarbete, fejkad live med applåder från nån ljudeffektbank,men med riktig fiol. Roligt att du tycker det låter som Kebnekajse och Skäggmanslaget, det var exakt dit vi ville nå!  :D

Dividend:
Låter jättebra!

Roffe H:

--- Citat från: Dividend skrivet 30.08.2012, 16:15:31 ---Låter jättebra!

--- Slut citat ---

Roligt att du tycker det, man blir  :)

mvh Roffe H

equality:
Oj! Varenda tråd impar ju här. Hörde denna väl i instrumental tappning förut. Men har ju hänt mycket från ett redan fint utgångsläge. Tusan vad sång kan göra! Lite Svante Thuressonstuk på denna gör ju inte saken sämre och vilken fin text!. Instrumentalpartiet känns oproportionerligt långt i förhållande till de utmärkta vokala insatserna men låter ju bra så det skall vara kvar.  :D

Roffe H:

--- Citat från: equality skrivet 31.08.2012, 01:39:01 ---Oj! Varenda tråd impar ju här. Hörde denna väl i instrumental tappning förut. Men har ju hänt mycket från ett redan fint utgångsläge. Tusan vad sång kan göra! Lite Svante Thuressonstuk på denna gör ju inte saken sämre och vilken fin text!. Instrumentalpartiet känns oproportionerligt långt i förhållande till de utmärkta vokala insatserna men låter ju bra så det skall vara kvar.  :D

--- Slut citat ---

Kul att du gillar equality  :) hade bara tänkt instrumentalt från början, men du har rätt vokala insatsen klunde ha varit mer omfattande. Nu blev det så här, något att tänka på till nästa gång...
Tack för dina synpunkter, som gör en mycket  :D  och nöjd.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion